Gå til innhold

carena sprint, erfaringer med denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er den å klappe sammen?

tung å løfte inn og ut av bil?

egner den seg for shoppingtrille?

+ litt turgåing på asfalt?

grei pris, å ikke så verst utseende synes jeg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen her som har den selv som kan hjelpe?

Skrevet

Hei!

Både jeg og svigerinnen min har hatt Carena sprint. Min ble kjøpt brukt og solgt videre ganske fort da selger hadde klart å gi den en trykk så den strennet den ene veien. Det var jo absolutt ikke merket sin skyld.

For å dra frem det positive:

- Kjempe god plass i kurven

- Full liggestilling

- Ikke så alt for stor

- Klapper sammen veldig lett. Man drar i to "spaker" på håntaket så slår den seg sammen, lett som ingenting. Når man skal ha den opp, tar man den bare ut av bilen og holder foten på bremsen så "slår den seg ut".

- Den er lett, jeg hadde veldig bekkenløsning og var høygravid da jeg passet minsten til svigerinnen min. Jeg løftet den ut og inn av bilen uten problemer.

- Egner seg godt som shoppingtrille + asfalt gåing. Du kan også ha den i skogen og på grus (det har jeg prøvd og det funket fint).

Det negativet:

- De nye modellene har ikke titte luke i kallesjen

- Hjulene er litt "harde", skulle vært lufthjul. Dette er ikke noe som man merker noe særlig på senteret.

- Den er ganske "stiv", med lite fjæring men så er den ikke så dyr at det gjør noe så skulle bare mangle.

Mitt råd: Du får mye vogn for lite penger =)

Skrevet

du, vet du om det er plass til voksipose el lignende i vogna?

Skrevet

Jada, du får helt fint plass til både en voksipose og en stor unge. Nevøen min er ikke av den lille typen, men han hadde god plass han =)

Skrevet

ok, tusen takk nok en gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...