Gå til innhold

Hvilken kles-strørrelse pakker dere til babyen?


Veronica og mini

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke pakket baggen enda, men har jo begynt å tenke på hva som skal stå på lista og hva som skal pakkes. Vi har jo fått litt klær den siste tiden, og lurer på om jeg må kjøpe klær i annen størrelse. Hvor store er de små plaggene dere pakker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare klær i str.56 og satser på at det passer. Går jo ann å brette opp litt hvis det blir litt stort. Skulle det blir allt for stort får jeg heller kjøpe noe mindre når jeg kommer hjem, eller sende noen for å kjøpe mens jeg ligger på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har med 56. De kroker seg sammen så alt blir for stor uansett og da er det greit med en størrelse som i allefall holder et par uker =D

Har med ett 50 sett, men det er bare fordi de vurderer igangsetting før så da er nok 56 litt stort. (Har bytte rett på det da i tilfelle han er større enn beregnet, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare pakket størrelse 50, men vi bor 5 min unna sykehuset med bil, så hvis det er for smått, kan sambo lett hente større klær. Regner med at hvis jeg i det hele tatt skal få brukt de i størrelse 50, må det gjøres helt i starten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får store barn og tar med 56 eller de minste i 62 på sykehuset. Størrelsene er jo basert på kroppslengde og mine to forrige babyer var 54 cm ved fødselen, så 50 har vært altfor lite fra starten av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare pakket str. 50. Er jo helt umulig å vite hvor stor den lille i magen er, men venninnen min som fikk en ganske stor jente nylig, sa at hun fortsatt trengte str. 50 de første ukene.. Så jeg satser på det, og skulle baby vise seg å være mye større, så får sambo reise hjem og bytte ut alt i noe større =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å pakke str. 56. Mine to første barn var 52 og 54 cm, så har aldri brukt 50. Blir nok lang denne babyen også tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 - 44? får en så små størrelser? babyen kommer til å være så søt i bitte små klær:) datteren min gjekk rett på 56, følte eg hadde fått en kjempe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer i hvert fall til å være en skikkelig mini-baby ,hehe! Men takk! Er sikker på at han blir kjempesøt! :-) Og det var helt sikkert til med str 56 også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...