Gå til innhold

kan noen se hit hjelpe meg pleas??helst i kveld haster!!

Anbefalte innlegg

jeg har et problem!!!kan noen svare meg eller har hvert i samme situasjon tidligere erller er det nå??jeg er sjuke meld fra jobben min nå har hvert sykemeldt 1 månde har jobbet 6 månder!!er blitt gravid nå er noen uker på veg.har ikke helse til å jobbe med det jeg driver med nå...for det er for hardt for meg...hvordan blir det me penger da noen som vet pleas...får jeg ut i fra de beste 6 måndene da???håper på svar fort gjerne i kveld..hilsen meg godt nytt år til dere alle sammen

Fortsetter under...

heihei.jeg tror du må ta kontakt med nav eller at du må prate med legen din om det. hvis du ikke jobber har du krav på å ha noe og leve for... prat med legen din og si sånn som det er. jeg får ikke noe jobb har prøvd men jeg har veldi uflaks håper du får det til det du en vil... men du har krav på penger det har du...

lykke til:-)

Hei.

Du kan slappe helt av... For å få penger ved svangerskapspermisjon må du ha vært lønnsmottaker i 6 av de 10 siste månedene før permisjonen. Både lønn, sykepenger og dagpenger ved arbeidsledighet gjelder. Du må bare sørge for at legen fortsetter å sykemelde deg. Ikke si opp jobben din i hvertfall.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...