Gå til innhold

Advarsel ! Lakserolje .


Liten januarspire - nummer 4

Anbefalte innlegg

Hei, er også kjempelei og ville gjort nesten hva som helst for å få fortgang i det hele .

Men, min mor faortalt meg at hun prøvde lakserolje med nummer 2, og det er noe av det værste hun noen gang har gjort !

 

Hun prøvde det, og hun endte da opp med presserier uten noen form for åpning eller modning, og de klarte ikke stoppe riene på sykehuset.

Så hun måtte føde uten at åpningen var klar og bekkenet ble presset i fra hverandre, noe hun enda sliter med den dag i dag, og det er 14 år siden fødselen!

Hun sier det er de verste smertene hun noen ganger har hatt, og hun ville heller gjentatt de 3 andre fødslene sine sammenhengende enn å gjenta denne fødselen.

Og i tillegg kom alt av avføring i mousse konsistens under presseriene !

 

Så vil ikke akkurat ta sjangsen på å prøve dette .

Men alle reagerer vell forskjellig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Usj...har hørt lignende skrekkhistorier, og kommer definitivt ikke til å ta en slik sjanse. Det er rett og slett ikke verdt det! Ok, jeg kjører på med uskyldige kjerringråd som sex, brystvortemassasje, bringebærbladkapsler og kanel, men ikke søren om jeg kommer til å dra den så langt som lakserolje. Babyen kommer når den kommer.....uansett hvor utålmodig og fødeklar jeg føler meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn tenker jg også .

Vil heller gå gravid noen dager ekstra enn å få en fødsel fra helvette, for de smertene kan ikke være lett å jobbe med ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med dere! Bra at du skriver dette, Katrine!

Selv om jeg er drittlei (allerede - hvordan skal dette gå??) så blir det nok aldri aktuelt med lakserolje! Hun kommer vel ut til slutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...