Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var første plaster satt. Ska ha fryseførsøk i uke 3 troligen. Noen fler som er i den løypen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke der du der, men vil bare få ønske deg masse lykke til og nå krysser jeg på harde livet for at du nå lykkes og at spiren sitter der i 9 mnd ;o) godt nytt år til deg og dine.. stor klem fra meg..

Skrevet

Hei lilly01

Kan du fortelle meg litt om hvordan gangen i et fryseforsøk er? Plaster? Jeg skal igang ved neste mens. Skal begynne med Provera 19 jan. for å få i gang mensen, også er jeg i gang, men vet ikke mer.

Skrevet

Hei

Eg skal i gang med fryseforsøk i slutten av uke 2. Rundt 11 januar vil eg tro. Dette er vårt første fryseforsøk. Hvor holder du til? eg skal til haugesund. Plaster? til hva? har aldri vært gjennom dette før, så derfor er eg veldig spent... lykke til...

Skrevet

Tack tullemor1, Ja nu hoppas jag att det ska gå bare de øverlever upptiningen. Får håpe du snart får time i Porsgrund så du får startet snart og slipper den ventinga, den er psykiskt jobbig den.

Skytte og gojentå vet ikke så mye om fryseførsøk men har haft ett avbrutt førsøk førut. Jag sætter ett hormonplaster (Estradot) på magen annenver dag till jag ska på kontroll ca den 10 jan. Då kollar de hur tjock slimhinnen er. Så plastret er med på att gøre den klar. Sen får jag en dato att børja med cyglogest piller 3 dager før upptining.

Sist kom vi bare dit før ingen egg øverlevde og det var en stor påkenning ettersom vi ikke ens fick prøvd. Håper på bedre lykke denne gangen.

Vi hør til Aleris i Oslo, er ju "litt" før gammel før det offentlige.

Ni får og ha lykke til .

Ps merkte ingen bivirkninger av plastret sist så det er helt greit att ta.

Skrevet

Dette blir noen spennende uker fremover mot uke 3.

Håper alt går etter planen og at fryseeggene tåler opptiningen.

Vil gjerne ha deg med over på gravide slitere om noen mnd ;-)

Skal tenke masse på deg og sender over masse positive tanker til deg!!!

Skrevet

Tack villemo, ja en ny "tråd" hade gjort sig. Hi, Hi.

Skrevet

På fredag ska jag på kontroll, noen andre? Håper allt ser bra ut så det blir insettning neste uke.

Er litt otålmodig før egentlig har jag liten tro på dette fryseførsøket. Vill mest bli ferdig med det så jag kan børja spraya igen.

Skrevet

Hei. Joda vi tilhører også uke 3. Vårt første IVF. var til kontroll i går og skal til ny kontroll og UL på fredag. Uttak mest sannsynlig på mandag :-) Vi tilhører Riksen. Jeg setter menopur-sprøyter i tillegg til nesesprayen. Litt okey å høre om andre måter også, du setter plaster og tar nesespray,er det så? Lykke til, skal prøve å følge deg fremover-hadde vært moro om dere lykkes. Har dere prøvd mange ganger før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...