Gå til innhold

Da var det endelig JANUAR 2008 :)


Linnea&Julie

Anbefalte innlegg

JIPPIII !!! Har ventet lenge på denne måneden ja. Helt siden 16. mai da jeg fant ut at jeg var gravid..gikk inn på BIM og fant ut at babyen skulle komme i Januar 2008:) "Oi, det var leeenge til.!!"

Har ikke termin før den 30. Januar, så har enda 29 dager igjen da!! Selv har jeg også bursdag i denne kalde vinter-måneden, 4.Januar, ikke mange dagene til! Så jeg har masse å se fram til :)

Håper h*n kommer denne mnd. da, og ikke velger å ligge trygt i magen en stund til ! Kjenner jeg gleder meg masse, og jeg begynner å bli utålmodig nå ;o)

 

Godt Nyttår jenter :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har også hatt denne måneden som en milepæl, så det ikke skulle bli et "sent på året barn" :P

Har selv 11 dager til termin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så heldig, "bare" 11 dager igjen ;) så spennende! Vet du om det blir gutt eller jente?

Vi vet ikke kjønnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

synes også januar var veeeeldig lenge til den dagen jeg fikk vite at jeg var gravid, den 24 april.. men nå er det jo søren meg bare 3 dager igjen til termin, på bursdagen din.. fin dato :)

gleder meg så utrolig til hun er her, men gruer meg til fødsel.. og at hun ikke kommer så veldig lenge etter termin, så jeg slipper å bli holdt på pinebenken :)

men hun kommer jo når hun kommer :) morsomt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var en fin dato, håper hun kommer den dagen :o)

Gruer meg også litt til fødselsen..Vet liksom ikke hva jeg kan forvente! Kan ikke forberede meg helt for hvordan smertene blir, osv...

Må bare ta det som det kommer tenker jeg, For kommer, det gjør h*n i alle fall uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, endelig er januar her ja:)ventet siden mai:)hehe..

8 dager igjen til termin:) spennede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for endelig januar!! Og samtidig - wææææ.....! Litt skummelt! Er helt sjukt å tenke på at det er såå lenge siden vi fant ut at vi var gravide - da virket det som en evighet til januar, og så plutselig er vi jaggu straks i mål. Har termin 14.januar, og kjenner meg vel så klar som jeg kan forbli..Helt klar blir jeg nok aldri - aner jo ikke hva det er jeg går til. Men gleeeder meg til å treffe den lille! Tjohoo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...