Gå til innhold

"Hilser på" maten... (samme som Skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg bare spørre: Er det vanlig å "hilse på" maten og ha sure oppstøt allerede i 7 uke??? Husker absolutt ikke fra forrige gang jeg...

Har liksom ikke hatt så mange symptomer unntatt trøtthet hittil...

Takk for svar!!! Og GODT NYTT ÅR!!!!!!!!! Og lykke til med magene!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo de som er kvalm før positiv test..så det er vel fult mulig..

Skrevet

Jeg har nå begynt å bli skikkelig morgenkvalm hver morgen (uten oppkast). Jeg er 6+4 i dag... Huff, håper det snart roer seg igjen:)

Skrevet

Sant nok ;-)

Skrevet

Slitsomt det ja... Eneste trøsten jeg har til drg, er at det visstnok er et godt tegn!!

Skrevet

Er 7+4 i dag og i full gang med afipran og mye oppkast. Har kastet opp siden 5 dpo så det er fult mulig. Hadde halsbrann så tidlig også, altså fra før uke 3..

Skrevet

Ojda!! Da skjønner jeg at jeg IKKE er tidlig ute med det ja...

Og på en måte er det nesten litt godt å få noen symptomer også.. Alt innen rimlighetens grenser vel og merke - om man fikk velge selv!

Skrevet

11+2 i dag og har pirket i maten i 2 mnd....utrolig irriterende, en sjelden gang smaker ting og helt andre ting enn normalt. Helt sproett, f.eks er jeg ikke noe broedmenneske, men naa vi jeg nesten bare ha broed, hehe....

Joda, det kan godt begynne tidlig ja. Bare et sunnhetstegn det da, at man har symptomer, da vet man liksom at ting "jobber", selv om det jo selvsagt er mest luksus uten symptomer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...