Gå til innhold

begynner i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

er det noen andre som har barn som begynner i barnehagen for første gang i morra? Min sønn på 11 mnd. starter i morra og jeg grue gleder meg. blir sikkert veldig godt for han, for jeg merker at han begynner å kjede seg hjemme. men jeg er så redd for at han skal bli så knytta til noen av de som jobber der at han "glemmer" mamman sin litt....

Tenk om de ikke passer på han så får han en liten leke i munnen sin og setter den i halsen.....tenk om de lar han sitte ute og bli kald og våt.. han kan jo ikke gå enda...

men på den andre siden, han har jo så mye glede av å være sammen med andre barn, og jeg kan begynne i den nye jobben min som jeg gleder meg masse til. Blir sikkert toppers, men kommer jo mye føleleser da. Noen andre som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar i mot nykommere i morgen og er nok nesten like nervøs som deg. Er likevel sikker på at det kommer til å gå bra, både for meg og deg:-)

Skrevet

Gutten min begynte i bhg like før han fylte 2 år. Og hverdag når jeg kommer for å hente han, så kommer han løpende med åpne armer og roper mamma.

Dette har han gjort hverdag siden han begynte i bhg. Så jeg tror ikke du skal være redd for noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...