Gå til innhold

henge mage etter fødsler

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her som har klart å stramme opp magen en del etter fødsel?

har skikkelig hengemage etter to unger, og lurer på om jeg må gå sånn resten av livet. operasjon frister ikke akkurat heller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med strekkmerker? da får man ekstra mye løs hud som er nærmest umulig å få vekk. Men det hjelper på å ta sit ups, for musklene "drar" med seg huden "opp" og da virker den strammere. Av erfaring har jeg også fått resultat av oppstrammende kremer som smørest på morgen og kveld (viktig at man er flittig med det)- et lite resultat vel og merke, men bedre enn ingenting. Hjelper også å slanke seg om man har litt ekstra fett på magen. :)

Men selv om disse punktene har blit fulgt, så har jeg fremdeles hengemage, og den forsvinner nok kun med kirurgi!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvis man har mye hengemage som meg, sånn at det klemstrer huden under, så kan du gå til legen å få dekket operasjon, for det kan danne seg sopp og sånt dritt under der:| SKal garantert gjøre det nåe jeg er ferdig med unger altså:| sier det er en stor plage og sånt:|

• 2 uker senere...
Skrevet

hvilke kremer e det du har prøvd? har prøvd en rød boks fra yves rocher men syntes ikk at den funka særlig

Skrevet

For meg hjalp det å trene med rockering en halv time 3-4 ganger i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...