Gå til innhold

For mye ammete...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden Knerten ble født drukket mye ammete. Ca 2-5 kopper hver dag. Oppdaget i går at anbefalt mengde i følge det som sto på boksen (Helios sin) er 1-2 kopper pr. dag.

Noen som vet om det ikke er bra å drikke mer? Ble litt usikker her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man bør ikke drikke mer enn 1-2 kopper daglig fordi det er urter der som babyen kan reagere på. Regner med at det ikke er sånn kjempefarlig! Men heretter bør du kanskje bare drikke 1-2 kopper:)

Men skjønner deg godt, for den er jo supergod!

Skrevet

super god..? heldig du som liker den;) jeg presser i meg en kopp og brekker meg av det...

Skrevet

Oi, ja jeg får begrense meg til to kopper pr dag.

Syns også den er god :)

Skrevet

Jeg drikker en kopp til frokost og en til kveldsmat:)

Hvilken er det du ikke liker, Maria? Har du prøvd både wedelas og helios'?

Jeg må vel si at jeg ikke kjenner sånn kjempeforskjell, så hadde sikkert ikke trengt å drikke den. Kan jo være placebo:)

Skrevet

2-5 kopper kan du bare fortsette med!!! :) anbefalt dose er vel mer en minimumsdose enn det motsatte !!

urtene i denne teen er spesielt beregnet på ammende, alstå trygt å drikke for oss, du kan sogar gi til baby ved vondt i magen.

Skrevet

det er vel smaken;P

har helios sin, prøver å drikke den, men må vente til den er kald før jeg synes den er "god nok".

Skrevet

Til dere som ikke likte ammeteen. Prøv med honning i den. Nam nam syns iallfall æ! E velidg gla i honning æ da... Spurte selvsagt på HS først, og de sa det va greit. Tenkte jo på dette at babyer under 1 år ikke skal ha honning.

Skrevet

får prøve det.

kald te er ikke spesielt godt:s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...