Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 I jula har produksjonen plutselig falt.. Mini vil da heller ikke ha pupp siden det ikke kommer noe særlig.. Han vil ha om natta og morgenen, men fra 12 er det ikke interessant.. Har hatt et par dager da han har vært hos moren min som jeg har vært ute, da har han fått flaske.. Har vel ikke pmpet meg like ofte da som jeg vanligvis ammer.. Og så har jeg mensen også... TIPS??? Expat? Trollet66? Andre?? Vil så gjerne amme lenger, han er bare 4 mnd...
trollet66 Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 spise masse hvitløk, det kamuflerer usmaken som blir på melka når du har mensen. Ellers pumpe deg like ofte som du ville ammet, slik at produksjonen ikke faller ytterligere. pass på at du gir melk av flaske med lite hull, slik at hen ikke blir lat, det er utrolig fort gjort, og da gidder de ikke jobbe for å få noe ut av puppen stå på,vær litt tålmodig og for all del rolig og trivelig når du legger han til, ikke la ammestunden bli til en kamp. Les på ammehjelpen sine sider om brystvegring, prøv ut noen av rådene der... Kan være lurt i en overgang, å gi flaske så han er passe fornøyd, for så å legge til puppen for kosen, stimulere brystet så melka kommer når du legger til, slik at han ikke blir sinna fordi det tar tid,....
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 hvis han feks sover 45 min i en lur - så tar du han opp etter 40 min og lar han die i halvsøvne. Da koser han seg og de naturlige instinktene hans kommer frem samtidig som han ikke rekker å huske at han har puppenekt, he he. Jeg lar min baby sove på sengen min av og til på dagtid slik at jeg kan legge meg vedsiden av han og bare lure puppen inn uten at han våkner for mye. Funker veldig greit hos oss! Det viktigste nå er å stimulere til at han suger mye og ofte slik at produksjonen ikke faller mer.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 Takk for svar! Da det begynte rundt nyttårsaften måtte jeg gi flaske opptil 3 ganger om dagen.. Ga pupp først, men som han ikke ville ha.. Tok tak og suttet en del, og begynte å grine.. Nå er vi nede i en flaske, og gjerne da på ettermiddagen.. Er nok da jeg har minst melk.. Mensen er på hell også, så kanskje det er grunnen.. Og jeg har bestemt meg for å ikke gi meg!! Så får håpe det går bedre og bedre etterhvert.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå