Gå til innhold

Har dere pakken baggen??


lille_me85*Fødeklar*

Anbefalte innlegg

Jeg har termin den 25 Januar og har enda ikke pakket den.

Er jo mye av det jeg skal pakke som jeg bruker til vanlig, så jeg kommer til å utsette å pakke den i det lengste.

Bor 3,5 timer unna sykehuset så det hadde vel egentlig vært lurt at jeg hadde den klar, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei.. vel jeg hadde termin 27 des,men pakket ikke beggen før på nyttårsaften=)=) hehe... men var nok litt psykisk det derre for jeg ville ikke føde i des, håpet på januar for ungensskyld med tanke på skolegang og slikt...=) men du hadde jo en lang vei til sykehuset så ville nok vært litt tidligere ute=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

har termin 24 januar, og jeg pakket bagen for noen uker tilbake:P jeg var på sparkjøp og kjøpte sånne små "reise"shampooer, balsam, såpe, bodylotion osv.. det er små i størrelsen og veldig praktiske. Er jo ikke alt jeg kan pakke, men har skrevet en liste som ligger på badet. sånn at samboeren kan pakke kjapt og fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin den 9. januar og har ennå ikke pakket denne baggen! Har 10 min til sykehuset og regner med at jeg har tid til å få med meg det meste før vi drar, når fødselen begynner. Hvis jeg glemmer noe så får bare sambo hente det senere... Er like greit det, når jeg bruker mye av det jeg skulle hatt i baggen til vanlig... Men nå har jo du litt lengre reisetid, så da tror jeg at jeg ville ha pakket baggen for å ikke glemme noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 30 jan. Og har heller ikke pakket bagen! Men tror jeg snart må begynne å tenke på den! Jeg bruker også div. ting til vanlig som jeg skal pakke! Men vi bor bare 3 min. unna sykehuset med bil, så sambo kan jo bare ta turen hjem om jeg mangler noe da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 30. Har ikke pakke noe ennå, men babytøyet er da i det minste vasket. Regner med at jeg starter med rier, slik som forrige gang, så da har man jo alltid litt tid til å pakke innimellom.

 

Men det er jo klart at dersom jeg kjeder meg i de nærmeste ukene, blir vel det pakket noe på forhånd. Det er utrolig hvor avslappet man blir til dette for hvert barn:-) Med førstemann pakket jeg ca 3 mnd før termin, med nr 2 ca to måneder før, og nå.... Ja kommer baggen til å bli pakket i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 24- og bagen er pakket. Men mulig jeg pakker om noe før ungen har tenkt å komme ut alikvell. Ikke helt sikker på hva jeg burde ha med meg egentlig. Men nå bor vi bare en 30 minutter unna- så det er ikke noe værre en att sambo kan dure hjem og hente det vi mangler:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin om 7 dager, men jeg har enda ikke klart å pakke bagen..

Vasket noen klær klart idag da, så de henger og tørker, så får vel pakke noe imorgen..

 

Resten slenger jeg oppi på vei til sykehuset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bagen ble pakket forrige uke etter mye ut og inn av sykehus.

Har termin 26 jan.

Fikk helt panikk da jeg lå inne og de begynte å prate om å sette igang for jeg hadde jo ikke med noen av tingene til babyen =D

 

Har pakket baby klær (liker ikke å bruke sykehusklærne) og klær til meg selvfølgelig. Bamse til babyen og toalettmappe til meg (kjøpte inn Jordan go tannbørste og masse engangsgreier.) =D

 

FILMKAMERA OG FOTOAPPERAT!!!!! =D =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å pusler med litt tøy nå. Har blitt strippet idag og lurer på om jeg har fått regelmessige kynnere eller svake korte rier... det er framgang da...

 

Men har ikke hatt hastverk med den bagen - men så visste jeg at om naturen får gå sin gang så tar dette lang tid for meg. Var forberedt på overtid - men f... så slitsomt det er psykisk.

 

Så nå pakker jeg litt mer - og krysser fingrene for at det faktisk er litt rier på gang :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 14 dager igjen til termin, og pakket baggen i dag. Håper jo å få bruk for den i løpet av de aller nærmeste dagene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...