Vannmann35 Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Even er så fint navn :-) Synes det er mye som passer sammen med det, men foreslår: Even og Anna Even og Siril Even og Elida Even og Silje Even og Tilde Even og Vilde
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Even og Ingeborg Even og Oline Even og Hjørdis Even og Mari Even og Guri Even og Alma Even og Sina Even og Lina
panduru87 Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Hei! Husker ikke hvilke forslag de andre har kommet med jeg, men skriver opp noen jeg syns kan passe.. Mulig det blir noen like som de over her..?! Even og Stine Even og Hanna Even og Celine Even og Helene Even og Tiril Even og Tuva Even og Una Even og Silje Even og Ane
anaina Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Hva slags type navn liker dere, da? Even alene gir ikke så mye pekepinn. Er dere ute etter gamle, norske/norrøne navn, slik Even er, eller er nedslagsfeltet bredere? Even og Vårin Even og Ylva Even og Tarann er fine syns jeg
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 Even er fint Even sin søster må få sin egen bokstav. Berte Marte Mari Karen
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 Lina Emma Siril Vårin Elisa Elsa Eline Maja Tiril
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #15 Skrevet 3. januar 2008 Erle synes jeg.. Fin klang i Even og Erle.. Og bare 361 i norge som heter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå