Ella og Knerten Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Ikke noe stort problem dette, men jeg håper ikke jeg er i ferd med å miste melken. Tidlig i så fall; Knerten er bare 2 mnd. Prøver å gi fra ett om gangen, tømme det helt før jeg gir fra det andre, men høyre blir ofte fylt opp raskest igjen så jeg gir oftere fra det.
drmjenter Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Slik er det for meg også Høyre er dobbelt så stort og produserer mye mer melk enn stakkars venstre... Tror flere har ett godt og ett dårlig bryst desverre...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Brystene produserer melk ettersom hvor stor etterspørselen er, så når du oftest gir fra det med mest melk først, så vil produksjonen hele tiden være størst her. Hvis du bytter og gir fra det med minst melk først hver gang (selvom det ikke virker som det har fyllt seg opp), så vil etterhvert produksjonen gå opp der også. Sånn er det hvertfall i teorien, men man kan sikkert ha to bryst som ikke produserer like bra uansett, men så lenge det er mye i det ene, kan man jo fullamme fra et bryst også.
lillemor_og_jeg Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Har hatt det akkurat likt.. mener å ha lest at man har ulikt antall melkekjertler i brystene, så dette er ganske vanlig tror jeg.
trollet66 Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Ganske vanlig fenomen, Expat kaller det for sportsdrikkepupp og fløtepupp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå