Gjest BigMama og februargutta Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 jeg har i ca 2 uker hatt en smerte under brystet/ brystbenet? får ikke sove om natta nesten for da blir det værre, vanskelig og bruke kraft og puste normalt akkurat som noen skisjer noe inni meg, gjør også vondt om jeg trykker under brystet der det er vondt.. nå nøys jeg akkurat og da føltes det som om noe revnet inni meg regelrett og fikk mere vondt, skal ringe legen imrg, jeg har trudd det har vært en muskelstrekk etter stress? etter litt googling, men dette burde vel ha gått vekk nå? litt lei av og ikke kunne ligge uten og bli svimmel i smerte når jeg rører på meg. og smertestillende hjelper ikke heller. noen som har vært borti noe liknende? fatter ikke hva det er, bare det ikke er noe hjerte lunge greier da, føles sånn ;( etter denne nysen vurderer jeg sterkt legevakt, klarer knapt bevege kroppen.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 hm, du har ikke brukket et ribb-bein da?! kom deg på legevakten du..
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Jøss, det tror jeg aldri jeg har hørt om engang.. Ville tatt meg en tur på legevakta var jeg deg. Er det så du skal ha baby i februar? (utfra nicket ditt), da er det jo sikkert baby som presser på brystbenet ditt..
juniorsen Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Strekk eller utglidning i ryggen kan det være. Samboer ble lagt inn på sykehus og det ble tatt alle mulige slags hjerteprøver en gang han hadde skikkelig vondt i brystet. Det visste seg at han hadde endel skiveutglidninger i ryggen. God bedring!
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 har ringt legevakta, hun trodde også ribbeins brudd fikk time kvart på 4!! hurra alene med 2 hypre små.. og klarere så vidt snakke eller gå. er ikke gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå