minou Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 høres jo helt absurd ut at jeg skal være lei for det, men frykter MA. Er bare i uke 9 og forrige gang sluttet ikke kvalmen før uke 15. Sukk. Var kjempekvalm, trøtt, deppa og generelt tiltaksløs for et par dager siden...og nå føler jeg meg rent ut pigg. Har hoppet rundt med datteren min som en oioi (hun er veldig lykkelig for at mamma ikke bare ligger i sengen mer), og spist en god lunsj. Men skulle heller ligget krøket rundt bøtta akkurat nå, gitt. Dobbelt sukk. Har legetime (første regulære kontroll) i morgen, så får se hva hun sier. Kryss fingrene for meg, jenter!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Ikke ta noen sorger på forskudd, det er sikkert mer vanlig enn du tror å ha gode dager innimellom! Selv har jeg ikke noe å sammenlikne med, men mellom uke 7 og 8 følte jeg meg superpigg og slett ikke gravid. Klart jeg ble stressa, men alt er i orden! Jeg ble skikkelig uggen igjen i uke 9 og 10... Så vær glad for den gode dagen din du! Og godt nytt år!
minou Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 Takk. Der var det jammen meg et lite snøre å henge håpet sitt i. håper det er sånn det er. Jeg skal forsøke å bruke dagen til å kose ekstra med lille jenta vår, og ikke tenke for mye på det. Hun fortjener jo å få full valuta av en god mammadag hun også, har jo blitt litt stusselig juleferie på henne. Ikke er det snø heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå