Gå til innhold

Snart 2.trimester...


Tjukkemagen *m/jente 1.mai*

Anbefalte innlegg

Kan endelig skrive 11+5 i dag. To små dager til 2.trimester! Tiden den går så saaaakte. Endelig mindre kvalm, kun litt om morgenen nå, og så kan jeg ane "linea alba" (den brune linjen) over symfysen. Utover det kan jeg ikke si jeg merker så mye. Jo, at jeg ikke er fullt så hormonell! Deilig, for det var slitomt en stund. Er det fler som meg, som egentlig ikke merker så mye til graviditeten nå mot slutten av 1.tri? Er ikke redd for at det skal være noe galt egentlig, men tenker mye nå, og leter etter "tegn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 11+2, og gleder meg veldig til 2. tri!

Jeg har ikke vondt i magen lenger, men merker godt at jeg er gravid ja! Har gått opp et par kilo, har humongous pupper, og bekkensmerter allerede...

Håper sistnevnte går over snart; er jo nå vi liksom skal bli i så god form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så heldige dere er :) tiden går veeeldig sagte disse første mnd ja ...vil over på trimester 2 snart jeg også..

 

må nok smøre meg med tålmodighet ja :) er bare 6+2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Som om det er en magisk grense det der med 12 uker. Tror ikke jeg kommer til å føle det noe annerledes når jeg våkner på torsdag og er over i 2.tim. Men det skal bli godt å komme til legen i morgen og kanskje høre hjertelyden! Har alle legekontor doppler-apparat? (for å høre hjertet?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er magisk for meg i og med at vi skal fortelle om graviditeten til vennene våre om alt er bra på UL den 4. januar. :) Gleder meg masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 11+2 i dag og jeg kjenner ikke at jeg er gravid i det hele tatt. har egentlig aldri hatt noen spesielle symptomer i løpet av svangerskapet. ikke engang ømme bryster, bare litt trøtt, som har avtatt i det siste. jeg skal på 1.gangskontroll på tirsdag 8.jan. både gleder meg og gruer meg. på søndag hopper jeg over til 2.trimester. jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+5 i dag jeg også. synes i grunn tida har gått ganske fort. men så har jeg en liten gutt på 16 mnd som krever sitt, så jeg rekker ikke akkurat å telle dagene som sist. hehe.. gleder meg til å få en liten en til..

ellers har jeg ikke og har ikke hatt noen særlig symptomer i det hele tatt. i det siste merker jeg at jeg må tisse mye oftere, men har ikke vært kvalm eller hatt ømme pupper. merker at magen begynner å komme da, så det går helt klart raskere nå med nr to for min del! sist begynte jeg ikke med mamma bukser før jeg var 20 uker, men denne gangen må de nok raskere fram. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 11+4 i dag. Gleder meg til 12 fullgåtte, men ser enda mer frem til jordmorkontroll og forhåpentligvis en frisk hjertelyd om tre uker. Forteller ikke til venner før vi har vært der. Aller, aller nærmeste familie vet det nå. Føler at vi begynner å få litt forhold til den lille der inne, den er jo hvis alt er som det skal faktisk hele 5 cm, og har både hender og føtter. Rart å tenke på. Formen er langt bedre enn for noen uker siden, men er fortsatt litt kvalm på morgen og kveld, men det gjør ingenting sammenlignet med hvor ille det har vært. Så lenge alt er bra med den lille, er jeg fornøyd og skal ikke klage et nanosekund.

 

Masse lykke til til alle sammen som snart skal over på 2. tri straks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...