Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 jeg har termin i mars. har søkt permisjon fra skolen fra 15 februar. men fikk brev med svar om at skolen syntes det var mest hensiktsmessig at jeg gikk ut i permisjon fra januar til januar igjen. men åssen går det med lånekassen og fødselspenger da? er det en faglig grunn nok fra skolens side? jeg jobber også ved siden av, 20%. skal ha permisjon derifra også. men har jeg rett til foreldrepenger eller engangs støtnad da? blir snart sprø..
Erisa* Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Oj, jeg tror du må ta en telefon til lånekassen og kanskje skolen din i morgen, jeg! Hvordan du skal ordne dette, vet jeg ikke.. Men vi får håpe dere finner en løsning på det! Du vil ha rett på foreldrepenger fra nav, regner jeg med, ellers får du i alle fall engangsstønad. Reglene rundt dette kan jeg ikke så godt, så det er kanskje greiest å snakke med nav om det. Ta en telefon dit - de har hjulpet meg veldig godt når jeg har ringt i alle fall! Lykke til! Håper det ordner seg for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå