Gå til innhold

Da er måneden vår her, damer! :-)


mamma&urokråka

Anbefalte innlegg

Selv er det litt over tre uker til termin, syns det er veldig kort tid. Men noen her har jo termin allerede i dag kanskje? Så spennende! :-)

 

Og godt nyttår alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nytt år! Har også tre uker igjen (i morgen), men kan ikke la være å begynne å vente litt på lillegutt allerede nå. Vet det ikke er lurt, fordi da blir det fryktelig lenge hvis jeg går over, men klarer ikke la være! Men på samme tid så er det hele skummelt og uvirkelig, så en liten bit vil holde ham inne et år til, he he. (men den biten er liten, da..) Synes det er deilig at januar endelig er her! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!

Januar... Måneden har liksom brent seg fast i hjernen og nå er den endelig her.

Men huff, har nok lenge å vente jeg, ul termin 30 januar. Er redd for at jeg nå går fra passiv venting til aktiv venting, og at vente tiden derfor føles mye lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja endelig er den her ! Har termin om 7 dager, så jeg var litt redd for at h*n skulle komme i desember istedet, men heldigvis for babyen sin skyld så har h*n holdt seg inne til nå, men NÅ synes jeg det er på tide å komme ut og hilse på mamman og pappan sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er kort tid igjen, samtidig som jeg syns det er lenge igjen! Hehe.. Er så spent, så klarer nesten ikke vente!

 

Godt nyttår :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...