Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Gubben fikk det for første gang for 5 år siden da han var 20 år. Nå ble han innlagt med brystsmerter natt til 30 des. EKG viste forandringer som tilsa betennelse i hjerteposen igjen. Igår ble han utskrevet på tross av økende verdier og økende CRP. Han får vondt ganske ofte, for her er det jo unger og bråk hele dagen. Hvor mye vondt må han ha før han tar kontakt med legen? Er det farlig å gå sånn?
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. januar 2008 Ingen som vet?
minst Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 Kan ikke noe om det, men kanskje dette kan hjelpe deg: http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=11893
Cat.68 Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Hmmm syntes egentlig det var litt rart at han ble utskreven med stigende verdier. Sønnen min på 19 ble jo for ikke så lenge siden innlagt med brystsmerter og det viste seg at det var betennelse i hjerteposen forårsaket av virus. Han fikk Voltaren og smertestillende og ble utskreven dagen etterpå. Han fikk derimot beskjed om å kontakte dem på nytt hvis han ble dårligere eller smertene ikke ga seg, så hadde jeg vært dere hadde jeg ihvertfall ringt og spurt om råd. Høres ikke særlig godt ut å gå å være redd at noe er galt ,og det er slitsomt å ha vondt. Så ring legen dere. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå