Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #1 Skrevet 1. januar 2008 Å ikke ha et snev av dårlig samvittighet fordi jeg ikke fiksa amminga sånn som man "skal". Og fordi jeg faktsik gir ungen min mat!!! Selv om den ikke kommer fra puppen:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Høres bra ut, det er ingenting å ha dårlig samvittighet for. Her forsvant den som dugg for solen for flere måneder siden, nå er alt bare herlig. Godt nytt år! :-)
brummemamma- Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Velidg bra - henger meg på denne! Jeg skal forsøke å fortsette å pumpe minst fire måneder, men går det ikke skal jeg ikke ha dårlig samvittighet og jeg skal ikke slite meg ut med det heller, men gi gutten en blid og opplagt mamma!
Matja Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Lykke til med pumpingen brummemamma!! Flottings hvis du klarer det altså. Da er du kjempeflink:) Jeg skal prøve å ikke ha dårlig samvittighet for mange andre ting også, men først og fremst for flaskemelken ja... Ikke lett dette, men det går bedre da:)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Å, så enig! Jeg skal til og med SMILE (ekte) når noen spør om jeg ikke ammer. Ikke skal jeg komme med unnskyldninger for flaskingen heller.
brummemamma- Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Ja, hvorfor skal vi ha dårlig samvittighet for å streve med å gjøre det beste for barna våre? Det jeg derimot kommer til å ha litt dårlig samvittighet for er at jeg foreløbig ikke tør å bytte fra NAN (som ser ut til å fungere greit,) siden Nestle er den store slemme på markedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå