Gå til innhold

noen som har født i badekar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fødte i badekar. Jeg hadde en forestilling om at det ville være veldig god smertelindring, men jeg må si at det bare hjalp i begynnelsen, ikke når de sterke riene kom, da hjalp det ikke lengre. Men jeg angrer ikke på at jeg fødte i badekar! Kjempefin opplevelse!

• 4 uker senere...

Jeg har født begge barna i vann og satser på å føde nr 3 ivann også! For meg har dette vært en fantastisk opplevelse og veldig smertelindrende. Tror nok det kun er på ABC avdelingen ved Ullevål sykehus man kan gjøre dette. I tillegg kan du ikke få epidural, morfin etc dersom du vil i vann. Kan få akupunktur, tror jeg. Lykke til!

Annonse

Jeg har født to barn i "badekar" på ABC. Selvfølgelig kommer det litt ting oppi der, men jordmor passer på om det må vekk:) Ingen smertelindring, men ville aldri født på annen måte! Hadde termin på fredag, så håper jeg får født tassen i vann nå også. (Altså innen 10 dager.)

• 2 uker senere...

Jeg vil også føde i vann, håper jeg får anledning til det. Her i trøndelag kan man føde i vann både i orkanger og nå også på St. Olav, de startet med vannfødsel like etter jul. Det er jeg meget glad for og håper jeg får benytte meg av det.

Annonse

Jeg har planer om å føde i vann på Siv`s fødestue. (Tønsberg) Tror de har holdt på i ca 2 år med vannfødsler. Ble ganske imponert da jeg var på omvisning, og hvis helsa fortsetter å være så bra som den er, får jeg føde der:)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...