snæparguri Skrevet 31. desember 2007 #1 Del Skrevet 31. desember 2007 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en Nynne79 mth80 **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. amalie isabell **************6 august**************** Norddame et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli Nemo **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma Snuppa27 **************13 august**************** The Crow (13.08.08) C&O1 **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash Peche **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! makronelle **************24 august**************** snæparguri **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten Tintin **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) **************31 august**************** sommerbebi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136402077-terminliste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 1. januar 2008 #2 Del Skrevet 1. januar 2008 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en Nynne79 mth80 **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. amalie isabell **************6 august**************** Norddame et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli Nemo **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma Snuppa27 **************13 august**************** The Crow (13.08.08) C&O1 **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash Peche **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** makronelle **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! **************24 august**************** snæparguri **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten Tintin **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) **************31 august**************** sommerbebi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136402077-terminliste/#findComment-136402112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
JordbærMamma Skrevet 1. januar 2008 #3 Del Skrevet 1. januar 2008 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en Nynne79 mth80 Jordbærmamma - venter nr. 2! **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. amalie isabell **************6 august**************** Norddame et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli Nemo **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma Snuppa27 **************13 august**************** The Crow (13.08.08) C&O1 **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash Peche **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** makronelle **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! **************24 august**************** snæparguri **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten Tintin **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) **************31 august**************** sommerbebi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136402077-terminliste/#findComment-136404034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstspire 2011 Skrevet 1. januar 2008 #4 Del Skrevet 1. januar 2008 **************1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en Nynne79 mth80 Jordbærmamma - venter nr. 2! **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. amalie isabell **************6 august**************** Norddame et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli Nemo **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma Snuppa27 **************13 august**************** The Crow (13.08.08) C&O1 **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash Peche **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** makronelle **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! **************24 august**************** snæparguri sommerspire08-gravid:) **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten Tintin **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) **************31 august**************** sommerbebi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136402077-terminliste/#findComment-136404624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. januar 2008 #5 Del Skrevet 1. januar 2008 ***********1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en Nynne79 mth80 Jordbærmamma - venter nr. 2! **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. amalie isabell **************6 august**************** Norddame et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli Nemo **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma Snuppa27 **************13 august**************** The Crow (13.08.08) C&O1 **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash Peche **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** makronelle **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! **************24 august**************** snæparguri sommerspire08-gravid:) **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten Tintin malyngol venter nr 2 **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) **************31 august**************** sommerbebi sommerspire08-gravid:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136402077-terminliste/#findComment-136405324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjuskelusk Skrevet 1. januar 2008 #6 Del Skrevet 1. januar 2008 ***********1 august**************** Hepsi **************2 august**************** meg+en Nynne79 mth80 Jordbærmamma - venter nr. 2! **************3 august**************** **************4 august**************** **************5 august**************** Augustbaby! Siriviri Bimsevimsen(m.term27.07.tidl.ul: 05.08-ustab.sykl.) Sussa85 med august spire:) Usikker på term. amalie isabell **************6 august**************** Norddame et lite mirakel **************7 august**************** Mojo1 **************8 august**************** Pawri **************9 august**************** Limlamli Nemo **************10 august**************** Hugolina med augustspire Malle og Lille<3 Stoge **************11 august**************** Mamma til 4....snart til 5:-) LadyC med spire Gullfisk84 **************1 2august**************** Hemmeline Høstprøver med spire:) ny_mamma Snuppa27 **************13 august**************** The Crow (13.08.08) C&O1 **************14 august**************** Sommerbarn/høstbarn2008?(Tror jeg skal bytte det nicket nå men er litt sånn at jeg kanskje venter til etter de første 12 ukene muligens... **************15 august**************** Anette aug08 Sash Peche **************16 august**************** Pia 79 **************17 august**************** Titten på hjørnet :-) m/BIM! Koseklumpen **************18 august**************** Morelli Gulla79 **************19 august**************** Jeg er!! Dette blir nr 2 på under 2 år... **************20 august**************** **************21 august**************** makronelle Pjuskeluska **************22 august**************** **************23 august**************** *Lykkelita* endelig gravid?? Kine , Tønsberg Jippi!! **************24 august**************** snæparguri sommerspire08-gravid:) **************25 august**************** Makko Lillebille80 snart4barn? *Bea* & bitteliten Tintin malyngol venter nr 2 **************26 august**************** Jeano lille meg venter nr3 **************27 august**************** **************28 august**************** **************29 august**************** **************30 august**************** Sussa85 med august-spire;) **************31 august**************** sommerbebi sommerspire08-gravid:) malyngol Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136402077-terminliste/#findComment-136405654 Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 blir 5:-) Skrevet 1. januar 2008 #7 Del Skrevet 1. januar 2008 jeg venter på to små 07.08.08 :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136402077-terminliste/#findComment-136406424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå