Gå til innhold

Han sovner ikke alene, bare på fanget..tips?

Anbefalte innlegg

Holder på å bli sprø av at han ikke sovner alene i bagen, bare i armene til meg eller pappan. Er jo veldig koselig å kose med han, selvfølgelig, men får nesten ikke laget mat ol når jeg er alene med han for enten så spiser han ellers så må han være hos meg. Noen tips?

Fortsetter under...

jag legger mig sammen med gutten och gir lite pupp,, är han trött så somnar han som regel ganske fort, och då kan jag resa mig igen och han fortsätter sova... annars kan du ju ta dig en kort promenad tills han somnar och så gå in och låta han ligga kvar i vagnen, antingen ute el inne...

lycka till!!

Samme problemet her....det går visst over ved 3 mnd alder får jeg stadig høre, hehe!

Jeg ammer ikke så får ikke brukt det trikset da hun ikke sovner ved flaska. Trilling fungerer innimellom her. Men hun våkner ofte etter 15 min på verandaen, det rugger jo ikke lenger.

Nei jeg prøver stadig å legge henne fra meg når hun har sovnet på meg. Det varer akkurat 3 min. Frustrerende ja....

vis hun ikke får sove hos meg da sover hun ikke og blir overtrøtt og helt håpløs. SÅ, selv om det er slitsomt, sitter jeg heller med henne noen uker til. Hun er snart 9 uker.

Prøvd bæresjal forresten? Det funker av og til her. Går nok over til babybjørn om noen uker, den kommer til å bli brukt flittig.

Jeg hadde det samme problemet med sønnen min på 7 uker, men jeg begynte bare å legge han fra meg når han sovnet. De første gangene våknet han etter veldig kort tid, men jeg fortsatte å gjøre det samme og etterhvert gikk det lengre og lengre tid før han våknet igjen. Bruker dere narresmokk forresten? Vet det er enkelte som er i mot det, men det hjalp meg veldig. Da han begynte å våkne til så ga jeg smokken og da roet han seg bedre følte jeg.

Ellers så fungerer trilleturer veldig godt, sover som en stein i vogna si utenfor i friskluft. Og jeg har også bæresele slik at jeg får gjort det jeg skal osv, de dagene han virkelig ikke skal ligge for seg selv.

Er verdt et forsøk å legge en t-shirt eller noe du har hatt nært inntil kroppen i vugga/segna/vogna, dette kan virke beroligende for den lille. Har funka på førstemann hos oss. Ellers kan babybjørn være en løsning når du skal få gjort litt husarbeid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...