Gå til innhold

Redd og engstelig


jente 08 <lyst på nr 2 :)

Anbefalte innlegg

vel jeg er veldig redd nå. i de siste dagene har jeg hatt sånn lys brun eller litt brunt utflod/slim vet ikke hva man kaller det. kan det være tegn på abort?????

 

jeg ringte legevakten, og dem sa at det er mange vanlige at komr rester ut. det trenger ikke å være at det var spontan abort.

 

det er uansett skremmende. jeg har grått mye idag, håper alt er bra med den lille inni meg. blir så engstelig. får jo ik bestilt noe time før 2/1 hos fastlegen, det er nok stengt imorgen også.

 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg hadde selv akkurat samme type utfod/slim (brun) som deg for litt over en uke siden. Ganske mye også.

Reiste på legevakten hvor de sjekket at livmorshalsen var lukket. Var også heldig å fikk time til UL hos gyn dagen etter, og inne i der lå det en liten spire som hadde det kjempe fint, med et bankende hjerte.

Gynekologen forklarte at det var veldig vanlig med denne type "blødninger" i svangerskapet, det kunne nærmest ses på som en mens blødning. Håper dette var litt beroligende for deg. Du kan helt sikkert slappe av, så lenge det er så lite er det nok noe å bekymre seg for :) Ha en super nyttårsaften! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Forstår at du er engstelig, og det er lov! Men jeg kan oppmuntre med å fortelle at jeg hadde en liten blødning over 3 dager, ca uke 6, som gikk over av seg selv, og alt var helt i orden!

 

Første gangen jeg var gravid, mistet jeg. Da begynte det som brunlig utflod, men ga seg ikke, og det ble mer og mer blod etter hvert over to uker. Det var helt annerledes.

 

Det er nok ikke mye å gjøre for deg annet enn å vente, men det er altså ganske vanlig å blø litt i første trimester uten at det er farlig!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for at dere svarte på innlegget. nå får jeg bare krysse fingrene og håpe at alt er vel med barnet.

håper at alt er i orden. får ikke bestilt noe time hos fastlegen idag, siden det er stengt. jeg får ringe imorgen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei...jeg har også hatt brun utflod. Fikk helt panikk først, og ringte til legen. Hun sa jeg skulle slappe av og ta det med ro. Det var helt vanlig. Hvis jeg begynte å blø mer og friskt blod kunne det være en SA. Forstår at du er bekymret. Er det litt selv, men har bestemt meg for å være positiv til det motsatte er bevist. Skal til første legetime 4.01.08, så jeg får høre da...Det går helt sikkert fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja vi får bare håpe at alt er vel. bare prøve å tenke å positivt.

lykke til da.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...