Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tok en test i dag og den var positiv:) er nesten ikke til og tro.. vet ikke helt enda om jeg skal tørre og tro på det men tegnene er jo der..kvalm og vondt i brystene... håper virkelig det går bra denne gangen...kommer nok til og være kjempe redd forå miste igjen men må prøve å ikke tenke såmye på det... litt rart og tenke på oxo at jeg ble gravid nøyaktig et år etter jeg ble det sist oxo...men da mistet vi i 6mnd:( så da blir det samme termin neste år som jeg egentlig skulle hatt nå:) bare håper så inderlig det skal gå bra.... så det er håp forde om man har pco..ikke gi opp.. godt nytt år til dere alle sammen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136401100-helt-uvirkelig-det-gikk-til-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! Så gøy å lese at en spire har etablert seg i magen din :)

Grøsset når jeg leste om hva som har skjedd med deg. Veldig trist. Sikkert veldig vondt å miste når du hadde kommet så langt i svangerskapet..

Håper dette svangerskapet gir deg og din mann masse glede!!! Når blir terminen, da? :)

ÅÅÅ;) nå ble jeg glad når jeg leste dette!! vi har jo skravla litt på egen skravletråd og dette var bra!! så kos at du er gravid igjen da!! fikk dere hjelp? du hadde time 20 novenmber hadde du ikke? elr roter jeg?.. så koselig at noen av "oss" fikk det til!! nå må du kose deg og slappe av;) kos deg masse;);)

KLEM DANIELA;)

jo men den ble avlyst.fikk ny time i desember.jeg sluttet på primolutt og pergo, tok en liten pause og da fikk jeg mensen på egenhåd 2 ganger på rad.. fikk beskjed på klinikken om at jeg hadde et egg som var veldig modent og at jeg skulle komme tilbake på en freda samme uken.. når jeg kom da var det helt klar..så jeg fikk resept på en sprøyte som jeg skulle ta hjemme samme dag. den gjorde så egget skulle slippes ut.. og da skulle jeg få eggløsning innen 36 timer... så da stemte det virkelig,men det er litt vanskelig og tro at det virkelig er skjedd da...skal ringe klinikken i morra. blir spennende og høre hva de har å si.

men hvordan går det med dere da?

klem

takk for det...:) ja det var veldig vondt, helt forferdelig....

ja nå må vi bare krysse fingreneog håpe at det ordner seg denne gangen.. terminenvet jeg ikke helt enda når blir..men det blir nok i slutten ev august eller begynnelsen av september...

oi.. sette sprøyte? det hadde jeg ikke klart å gjort hjemme tror jeg.. det har jeg så skrekk for!!... joda her går det bra, jeg har begynt et nytt å sunnere liv! (hvor mange har ikke det i dag??) hehe;) men jeg skal gå ned i vekt har jeg bestemt meg for, oxo skal jeg gifte meg i juni.. så vil gå ned i vekt fram til det også tenke på å prøve med pergo og sånn etter det tenkte jeg... hvis ikke mensen kommer av seg selv etter jeg har gått ned i vekt.. så nå skal jeg klare å gå ned i vekt.. om det ikke går på egenhånd så skal jeg få hjelp av legen min til å få slanketab så jeg klarer å gå ned denne gang!! føste mål er 5 kg så får vi se;).. skal egentlig gå ned 20 kg men må ta litt og litt;);)...

Så kos at du er gravid asså!;) jeg har vært kvalm og sånn skjelven de siste 4 dagene jeg.. hadde jeg ikke vist bedre så hadde jeg trodd at jeg var gravid men jeg har jo ikke hatt mensen siden okt /november.. og tatt test i desember så da er det nok bare pcos som herjer;)...

klem;)

Annonse

så koselig at du skal gifte deg da... det er nok kos tenker jeg...jeg har kjempe sprøyte skrekk jeg, jeg svimer som regel av hver gang jeg tar blod prøver men utrolig nok gikk det greit....huf å gå ned i vekt er ikke mye lett altså det er hardt.... har heldigvis ikke fått den delen av pco enda, men den kommer vel som alt annet etterhvert.

får bare håpe spiren sitter godt dennegangen er så liv redd for å miste igjen at det er vondt,men må prøve og tenke positivt:)

klem

ojj er det to av oss? hvem andre?

ja det er morro og deilig at det endelig er skjedd..men går og er konstant redd for å miste da.. har fått en blødning nå, mendet kunne vist være helt normalt samtidig som det kunne være tegn på at det ikke var som det skulle.. så tar blodprøver nå forog følge med på hcg nivået. ¨å får jeg svar til mandag tenker jeg om det er stigning oghelt ufarlig.huff lenge og vente til mandag nåren er så redd...

å så moro da;) har ikke fått med mehg det jeg... er det bare meg og deg igjen som ikke har blitt gravid?... lei av å ikke ha mensen jeg.. trodde aldri jeg skulle si det men nå vil jeg ha mensen.. føler meg så oppblåst...

;)

KLEM;)

da kan det se ut som jeg blir værende her inne... har vært og tatt noen blod prøver nå og fikk den triste beskjeden om at hcg nivået mitt er gått ned i stede for opp...

så det ser ut som jeg holder på og miste.. ikke morro det her..

skal ta ny test igjen omet par dager men har mine tvil om at den viser no bedring når den først er gått ned....

huff:(

Annonse

Uff da Nette!! :(

Så utrolig leit.. Men har hørt at mange blit lett gravide igjen etter en SA.

Idag fikk jeg endelig mensen.. (Ikke helt da, kommer vel skikkelig imorgen..) Skulle egentlig hatt den 25 november. Så det tok sin tid..

Så nå er jeg klar for å begynne på pergo igjen, så håper jeg bare det klaffer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...