Gjest Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Har noen spørsmål Hvor fornøyde er dere med den vognen? Hva betalte dere for den? Ser det er en byvogn, men hvordan er den på grus/snø/ulent terreng? Er det plass til voksi i den? Hvordan opplever dere komforten for barnet? På forhånd mange takk for svar
førstegangs*mamma Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 vurderer å kjøpe den nettop fordi de svingbare hjulene er større enn på andre vogner. men har jo ikke prøvd den ut selv da...
CB-BabyBoy Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Kan ikke være behjelpelig med komfort siden junior ikke er født enda, men i terreng er vogna fin den. Har ikke trillet sååå mye, men har fått en følelse for å si det sånn. Den er veldig lettkjørt og manøvrerbar, hjulene går så lett rundt at det er en drøm egentlig. Vi har en odenwalder lammy xl pose, jeg vet ikke hvordan den er i forhold til voksi, men den sitter veldig pent i. Prisen var vel rundt 5500 kr tror jeg, vi kjøpte med city bag også. Alt i alt virker vogna kjempebra, gleder oss til å ta den maximalt i bruk
engletrollet Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Jeg har denne, og synes det er en god vogn. Den svinger lett, men har en litt stor svingradius. Hjulene er gode, og de svinbare er såpass store at den også takler ujevnt underlag. Prøvde den på halvbrøytet vei med isunderlag, og det gikk fint. Om det er plass til voksi vet jeg ikke, det har jeg ikke hatt på åtte år. Komforten til barnet er kjempegod, mini likte godt å sove i denne. Synes kanskje den tar litt plass sammenslått, men den gikk greit inn i bilen vår. Vær obs på at den er ganske bred (68 cm) over hjulene.
førstegangs*mamma Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 men den som du drar i for å legge ned vognen. er den tung? så den var i plastikk :/ blir den ikke slitt da?
engletrollet Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Om den blir slitt vet jeg ikke (har ikke hatt vogna så lenge), men den er i alle fall superenkel å legge ned ryggen på. Kjempepatent, spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå