Gå til innhold

hvordan er bleieskiftet deres på natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det er vanskelig å vie om jeg skal skifte på henne når hun endelig har sovnet og hører at det hkommer noe i bleia for skifter jeg da vil hun våkne...finnes ikke sår i det heletatt...hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :o)

Skifter bare hvis det er helt nødvendig. Om hun bare har tissa venter jeg til morningen. Bleiene er jo så fine nå,de kjennes jo nesten ikke våte ut på innsiden.

Skrevet

Skifter ikke tissebleie om natta.

Så lenge hun er fin i huden så synes jeg ikke det er noe vits, men er det første jeg gjør om morgnen.

Med sønnen min så måtte jeg skifte om natten pga sår hud.

Skrevet

Hvis det kan vente pleier vi det, men er da som sagt tidligere her det første som gjøres når vi våkner. Akkuratt nå er vesla litt sår så vi er nødt til å skifte, men før det hendte det at vi lot være. På barsel sa de også det at hvis hun har sovnet å ikke er sår, er det ikke nødvendig å skifte på hun med en gang, la hun sove fikk jeg beskjed om:)

Skrevet

jag ventar också till morgonen med att skifta:)

Skrevet

Skifter ikke bleie på natt om det bare er tiss, men dersom det er avf. tar jeg han med ut på badet, men har ikke lyset på, lar bare døra stå på gløtt så jeg har litt lys til å se hva jeg gjør. Da pleier han å sovne ganske kjapt.

Skrevet

jeg vekker han hvis jeg hører at det kommer noe i bleia, er så redd for at han skal bli sår i stumpen og han kommer sikkert til å våkne av det senere tenker jeg..

Skrevet

ta på litt sinksalve når du tar siste skift for kvelden, så holder de litt lenger uten å bli sår :)

Skrevet

jeg vet ivertfall at jeg ville ikke lagt med en våt eller skitten bleie... jeg skifter når det er nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...