Gå til innhold

Svangerskapet mitt :-) termin juni-08

snart mor til 3

Anbefalte innlegg

idag er det nyttårsaften og jeg er nå 16+4 uker på vei :)

til nå har jeg vært helt kaputt gjennom hele svangerskapet og det har vært preget av kvalme,trøtthet og bare tull... nå er det heldigvis mye bedre.. har begynt å få litt smerter i bekken/bein området og frykter for hva det kan være..kan ikke forstå alt som skjer..er nr to dette,men sist var der ingen problemer..kastet opp og slik med det var nu bare sånn det var..ikke var jeg kvalm,måtte bare løpe på do imellom for å kaste opp..hehe..

denne gangen har det derimot vært noe hele tide..har bare vært til en kontroll til nå,og skal ha tre kontroller i januar for å viee opp for tidligere manglende kontroller tror jeg..hehe..

men en av dem er UL da..gleder meg kjempemasse!! :)

Julen har egentlig gådd stille og rolig for seg..vi har vær hos mine foreldre og svigerforeldre på skift og nå er det bare en uke igjen til vi skal hjem.. :) skal bli litt godt egentlig å få det helt stille og rolig rundt oss igjen.. men nå har vi igjen mange barnevakter rundt oss så har fått sove lenge og slappe av..ligger langstrak på sofaen og sover hver ettermiddag..klarer ikke meg foruten..

kjente liv for første gang for tre dager siden nå..litt forsiktig sparking...hehe...var kjempekoselig... men har desverre vært stille sidne da :(

gleder meg til det virkelig starter!!! Er litt godt å vite at alt står bra til med lille babyen vår... :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...