Gå til innhold

----> 06 bimmere? Artig å se "kjente".....


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er litt artig å se "kjente" nick her inne nå... hehe. Jeg var her fra perioden mai til des 06, og noen av nickene ser jeg er her igjen nå.. :) Jeg het noe annet da, har ikke fortalt noen at jeg er gravid igjen, så turte ikke kjøre på med samme nick.. hehe... men hadde vært artig med en liste på hvem som faktisk var her i samme periode da ;) Ser det er mange av den "gamle" gjengen her nemlig... hehe...

 

Jeg skal "stå frem" etterhvert jeg også... :) jeg kan avsløre at jeg ser at det er noen her fra samme terminklubb 06 som meg faktisk også... hehe... :)

 

Sign up girls... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var "LykkeIMagen" i 06. Var i august-terminklubben og fikk ei tulle den 1.sep.06. Nå har jeg termin mer eller mindre akkurat to år etter.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var en aktiv bimmer. altid så koselig og prate med andre her inne=) ingen av mine venner har barn selv, så det er så godt å ha noen å henvende seg til! =) hvis jeg hadde visst nicket ditt så hadde jeg sikkert husket deg også=) når har du termin denne gangen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen har jeg i følge BIM kalenderen termin 24 august ;) JA det tror jeg :) Jeg lå et "stykke" bak deg, men husker deg hvertfall fra 2 trimester ;) Jeg var med i Twilight gjengen, om du husker de trådene der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også vært her lenge, fra oktober-05 og frem til nå.... Mest på BliGravid, men endelig har jeg fått tatt skrittet over hit.

Twilight-gjengen husker jeg godt tror jeg, hvis jeg ikke blander nå. :o)

Nysgjerrig på hvem du er....hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er her ennå, men het da tonje-mari sin mamma, du husker sikkert ikke meg,har hengt inne på bli gravid en gooooood stund:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, dere som fødte sommer/høst 06 er det nok mange jeg ikke kjenner igjen. Jeg var selv i overgangen 1/2 trimester bare da ;) Og 3 trimester snek jeg ikke på før jeg var helt i slutten på 2 tri. ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa...her var jeg også.....;)

Het noe annet da jeg også....venter litt med å "gjøre meg til kjenne" med mitt gamle nick, siden vi ikke har gjort det offentlig enda....redd noen kjenner meg igjen her inne, hehe....

 

Fikk en snuppe i november-06, og venter bebis aug-08..(usikker på termin, må til lege først....syklus som er heelt på tur..)

 

Morro!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var også her i 06...husker twilightgjengen:)

Fikk tulla mi i desember 06...nå venter jeg i august.

Ble litt nysgjerrig hvem du er, og om jeg kjenner igjen nicket ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

husker twilight gjengen ja! å så husker je at det var mye bråk me en Gulli person.. hehe.. hun satte fart på debattene her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grubler noe veldig :)

Men er veldig glad vi nå er to fra DK som har termin i august:)

Gratulerer så masse...

Klemmer:)

 

Blir spennende å se hvem du er når du skal fortelle det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vi nok ordne på når du gir deg til kjenne:) Du ser vel det er mange som grubler på hvem du er der inne nå:)

Kan tenke meg du flirer godt når vi klør oss i hodet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... :) Ja, men det er bare et par av de som har signa tråden som jeg "vet hvem er". Så langt som jeg vet er det ingen av twilighterne som skal ha baby igjen... *mulig jeg må kikke litt nøye etter det forresten* ;)

 

Det blir morsomt når vi har fått delt budskapet, for deg bl.a. vet jeg jo veldig godt hvem er fra DK. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her!! Med i DK som du kanskje vet!! Kommer sikkert få den lille i august også, men har termin 23 juli!! Når har du tenkt å ge deg till kjenne???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker at gulli laget masse bråk. hehe.. hu var ei spesiell dame! skulle hatt en som henne her inne nå også. fått utløp for alle hormonene litt. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...