Gå til innhold

Noen her som har opplevd lignende? (Ang blødning og senere termnin enn antatt.)


Lille my ;)

Anbefalte innlegg

 

Blødde litt på onsdags kvelden og litt på natta. ringte legen og fikk komme dit på torsdag. Han sendte meg på sykehuset og der fikk jeg tatt en ultralyd vaginalt. ifølge min siste mens, så skulle jeg da ha vært ca 8 uker på vei, men legen kunne ikke se noe på ultralyden. Hun mente at det bilde hun så, så kunne jeg ikke være lengre på vei enn ca 4 uker. Hun kunne ikke se noe liv. Vi ble enige om at jeg skulle komme tilbake i dag før vi avgjorde hva vi skulle gjøre videre.

i dag da jeg tok en ny ultralyd viste det forandring i bilde og de kunne se et pittelite hjerte. Men det var veldig difust og fostret var ikke mer enn 5 uker. Skal nå vente 14 dg før jeg skal ta en ny ultralyd.

Er så redd for at noe er galt.. Skjønner ikke dette. Har noen av dere der ute opplevd dette og at det har gått bra??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, lenge å vente..det er pyskisk slitsomt å gå å vente på noe slik- hadde bedt om å få tatt hcg prøve jeg, for å se om de steg som normalt, event. hva verdien var!!! Det sies jo seg at fosteret kan gå i "dvale", for å så utvikle seg videre!!!! Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar.:)

Tror det var en hcg prøve hun tok av meg da jeg var der på torsdag. Tok en ny bl.prøve i dag som de skulle sammenligne. Hun sa bare at den var litt høy, men vet ikke hva det vil si. Var så mye informasjon på en gang at jeg tror ikke alt har synket inn enda.. men det var iallefall et bedre håp i dag enn sist. da mente hun det bare var 10% sjanse for at fostret levde og i dag mente de at de så et hjerte.. men da måtte terminen min være feil.

Blir noen lange 14 dg å vente til neste kontroll og ultralyd.. huff.. Bare å smøre seg med tålmodighet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...