♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Jeg fullammer, og av og till pumper jeg og gir snuppa flaske.. Hun sover så lite på dagene og blir sliten av det(tror jeg...) Men idag gav jeg henne 100ml mm av flaske og etterpå litt puppekos..Det mååå hun ha=) Da sovnet hun som en stein og sov ei god stund.. Kan det være at hun spiser for lite så hun ikke blir riktig mett? Hun er helt perfekt=) Altså ikke for lita og ikke for stor..Legger på seg etter "boka" og er stort sett fornøyd..Kun disse lurene på dagtid som kunne ha vært litt lengre..
Expat Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Om du og baby får mer hvile om du pumper litt og gir dette sånn omtrent samme dagen på flaske, så er barnet helt flott fullamma. Velger du å gjøre det sånn er det ikke noe problem, greit å få litt pause i dagen din! Forresten, ikke bruk for stort hull på sutten, og det hele bør tas på langs, det kan forandre seg fort når hun blir flinkere å spise kjempefort!
trollet66 Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Min erfaring med snuppa var at hun fikk i seg mer når hun tok mme på flaske og dermed ble søvnen på natten lengre og bedre. Bruker Avent sine flasker med mokk med bare ett hull,da går det fint å kombinere pupp og flaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå