Gå til innhold

Helt grusom kvalm

Anbefalte innlegg

Jeg er i utgangspunktet veldig stor, og trodde i grunn ikke at jeg skulle bli gravid igjen. Gikk ned noen kg, ikke får å bli gravid, men for å bedre helsen. Og da plutselig var jeg gravid. Saken er den at jeg er så innmari kvalm. Holder meg på føttene ved seaband, men klarer ikke spise eller drikke noe særlig. 5 kg i manko på ei uke, og 10 kg siden jeg ble gravid har jeg mistet. Aner ikke hvor langt jeg er kommet, tror det er 10 uker. Leppene er tørre og sprukne nå, og jeg er svimmel og slapp. Jeg skal til legen på onsdag, så da håper jeg på bedre dager.

Kan babyen ta skade av dette?

Vær så snill svar meg noen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136399511-helt-grusom-kvalm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tok av 10 kg på 2 mnd...fekk beskjed om at babyen tok det han trengte og at kvalmen gjekk ut over min kropp...prøv å drikk iallefall, snakk med legen din, men eg fekk annbefalt prostafen...ikke den mest effektive kvalmetabletten,men det er den tabletten legene har lengst erfaring med i forbindelse med graviditet...de andre tablettene de skriver ut har de mindre erfaring med men de er mer effektive...prostafen tar toppen av kvalmen...

Babyen tar nok ikke skade av det, men det er klart dersom man ikke får i seg noe må jo noe gjøres.

Er selv sykemeldt pga. svangerskapskvalme, og har det som deg, begynner å hjelpe seg litt heldigvis, mye pga. seaband tror jeg.

Har en bekjent som hadde dette gjennom hele svangerskapet, endte opp med at hun ble innlagt for å få intravenøs væske i perioder..

Forhåpentligvis gir dette seg ved 12 uke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...