Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Flere dager på rad har jeg våknet med vondt i hodet, som regel går det over ut over morgenen,men noen dager har jeg hatt tungt hode hele dagen. Noen som vet hva det kan være? Også når jeg går på do i løpet av natten har jeg vondt i hodet. hm.....
nr.4 på vei Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Kjenner meg igjen... hadde jeg også en periode. Var helt utslitt. Er visst vanlig for noen under svangerskap. Hodepine er slitsomt, men du er heldig hvis det går over etter hvert. Jeg hadde hodepine hele dagen. Har heldigvis gått over nå. Leste at hodepine kunne være tegn på at det var jente;) men nå får jeg to gutter da...hihi
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2007 Stilig, ja hadde vært kjekt om det ble ei prinsesse, har 2 prinser fra før, hehehe. Har vært plaget med hodeverk i tidligere svangerskap,men kan ikke huske at jeg våknet med det, og det gikk ikke over før jeg la meg igjen,men i dette tilfelle får jeg vondt i hodet av å ligge og det går over når jeg er oppe å beveger meg.Merkelig. Får håpe det går over, at det bare er en periode. Takk for svar.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Sliter også med hodepine. Kan våkne med det og ha det hele dagen eller det kommer litt utover på dagen. Våknet hver morgen i 1 uke med hodepine ikke morro.... Vet ikke hva det kommer av jeg.
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2007 Ingen ting som e værre enn å ha vondt i hodet, kjenner det liksom uansett, det er der hele tiden. Men men det kommer noe godt ut av å ha disse plagene. Det er de som har det værre enn det. Godt nytt år alle sammen.
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Drikk vann! Funker for meg i alle fall Uansett hvor hardt overbevist jeg er om at jeg har drukket nok - det slår ikke feil; så snart hodepinen melder seg tømmer jeg i meg et par-tre glass vann (først ett på styrten og så smånipper jeg i meg et par til (minst!) i løpet av de neste par timene). Og som regel tar det første glasset hodepinen, og de neste forhindrer at den kommer tilbake senere på dagen. Jeg blir like sjokkert over at det funker hver gang
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Ikke for å krisemaksimere altså, men hodepine er også ofte et tegn på svangerskapsforgiftning. Så følg med på om det også dukker opp hevelser på kroppen/hender/føtter
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2008 Det er ikke å krisemaksimere.-) Det er jo rene fakta,men hvor tidlig kan det komme? Hadde svangerskapsforgiftning med eldste mann,men det kom da sent i svangerskapet. Jeg har vært plaget med hodeverk i tidligere svangerskap,men har ikke reagert på at jeg på en måte får det i forbindelse med å ligge, etter en natt søvn. Idag var jeg stup trøtt og kunne tenkt meg å sove lenger,men pga hodet måtte jeg stå opp, syntes det er litt rart.Men men får bare følge med om det blir forandringer eller tilleggs symptomer.
mamma love Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Hei,jeg har også hatt sinnsykt mye vondt i hodet og ikke skjønt bæret. Hos legen min sa han at alt var bra og han kunne ikke helt skjønne hva det kom av han heller. Det visste seg at jeg hadde veeeldig lavt jerninnhold,noe vi ikke fant ut av før jeg fikk tatt nye prøver. Mas på legen din og få han til å ta nye prøver. tar jerntillskudd nå og hodepinen er helt borte. Lykke til
Gemini7 Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Har også hatt det noen netter, og hos meg tror jeg det henger sammen med lavt blodsukker (har megaforbrenning og er alltid sulten) så jeg må spise en del før jeg legger meg, samt tett nese- noe som jo er et vanlig problem i graviditeten. Har blitt vel mye nesespray på meg de siste månedene (men bruker barnestyrke og ikke sammenhengende...)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 vet hva du snakker om. jeg har hatt våknet med vondt i hodet hver dag i 5 mnd nå og migrenen har blitt verre etter jeg ble gravid. så prøvde jeg homøpat og jeg har faktisk blitt bedre=) anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå