CaspersMamma Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Er i dag 11+6, men plutselig kjenner jeg ikke noe i brystene.. Har hatt skikkelig ømme bryster noen uker nå, men nå er de nesten helt "bløte" igjen!! i går kveld var magen steinhard (vet ikke om det har med å gjøre at jeg ikke klarer å "få av magen") Noen som kan fortelle meg hva som foregår? Er enda kvalm og trett, men "savner" de ømme brystene!!
Sharlis Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Ømme bryster kommer og går:) Ta det med ro..det er ikke noe galt med det:)
Gjest Orkideen Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Det er helt normalt at brystene går tilbake til "normalen" etterhvert. Brystenes utvikling går i rykk og napp. Du vil oppdage at de blir ømme og bløte omhverandre flere ganger gjennomm svangerskapet. Det er helt normalt og ingenting å bekymre seg for.
Trulte76 Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 godt å høre..jeg er 6+1 idag..og nå er ike mine så ømme og hovne som de var..blitt mere bløte igjenn og litt mindre øm.. så godt å høre det er normalt
CaspersMamma Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2007 Det var godt å høre! For ellers er jeg så kvalm og plaget med hodepine at man skulle nesten tro noen var ute etter meg! Godt nyttår alle sammen! I morgen sjekker jeg inn på 2.trimester;)
Trulte76 Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 jeg begynte jo å lure litt selv jeg..siden brystene mine ikke var spseilet ømme de to siste dagene..MEN må si de har kommet for fult igjenn idag ja Så er nok som de sier er litt opp og ned dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå