Gå til innhold

Blitt hekta på noe? Endra smakssans?


Rorrimamma

Anbefalte innlegg

Gøy å hør hva gravide har blitt hekta på. Jeg har ikke blitt hekta på noe spesielt, men klarer å spise søtere ting. Normalt liker jeg ikke sjokolade, men nå er det godt med en safarikjeks! Da jeg va gravid sist sto jeg opp natta noen timer før vannet gikk og spiste 3 skiver med nugatti - tenk at JEG spiste nugatti?? Det eneste "nye" så langt i denne graviditeten er at jeg ikke vil ha kaffe mer, det smaker ikke godt. Åååå savner kaffen... :) Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sjokoman i utgangspunktet, men nå tåler jeg IKKE sjokolade. Er noe så hinsides kvalm, og det jeg klarer å spise er surt. Appelsiner, appelsinjuice, melonyoughurt, surt godteri, lovehearts og pulverpadder! I tillegg smaker knekkebrød med lett-gulost best som frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker vanligvis sjokolade, men nå er det ikke så fristende. å jeg klarer ikke pepsi max lengre. men ikke hekta på så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også normalt sett en sjokoman - men nå? NIX! Fins ikke godt lengre...Klarer heller ikke brus eller noe med kullsyre i..æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke blitt hekta på noe, men det er masser av ting jeg ikke tåler å spise lenger. Alt av kjøttpålegg blandt annet.. :( Har liksom ikke lyst på noen ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sv.skapet synes jeg cola og pepsi max smaker dritt. Blir kvalm. Men fanta med pære og eple smak er mega godt.

Søtt godteri blir jeg kvalm av med en gang, potetgull blir jeg kvalm av etter en liten stund.

 

Appelsiner og iskaldt vann er godt!!!

 

Forrige sv.skap var jeg hekta på cola, appelsinjuice, saftis og pasta med ostesmak. Kunne ikke fordra popcorn (noe jeg elsket før jeg ble gravid). Nå kan jeg spise det, men ikke så mye av det.

 

Har ikke fått noe dilla enda, men det kommer vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før var jeg gal etter sjokolade, men nå blir jeg bare kvalm av det, og kjennes ut som om jeg tørster ihjel hvis jeg bare spiser en bitteliten bit. Ikke fått noen dilla enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...