Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #1 Del Skrevet 31. desember 2007 Hei! Jeg har vært hos legen nå noen ganger, og han er nesten 100% sikker på at jeg har en MA. Embryoet er altfor lite i forhold til hvor langt jeg skal være på vei. (Testet positivt den 12. november, og fosteret, sist jeg var på UL, var like lite som et foster som er 5-6 uker gammelt). Men iallefall, nå har jeg i over en uke hatt småblødninger (brun utflod), i tillegg til at jeg i de siste dagene har hatt vondt i magen (mensmurringer, bare mye sterkere, samme smerter som jeg hadde i begynnelsen av svangerskapet, da livmora sannsynligvis vokste). Har egentlig slått meg til ro med at jeg har en MA, og håper egentlig bare at jeg kan bli ferdig med det, så jeg kan få blitt gravid på nytt. HCG-prøven er også negativ, bare så det er sagt, den hadde sunket over 10 000 på bar noen få dager, så det er jo liten mulighet for at det er liv der inne. Men nå de siste dagene har jeg kost meg med roastbiff, spekemat og salami (fyfymat når en er gravid), og har begynt å lure på om det faktisk kan leve likevel. LITE trolig, men er så redd for at jeg har ødelagt det i tilfelle.. Og skal drikke champagne og vin ikveld, så er sååå bekymret for om det kan leve der inne. Er superforvirra, og vil egentlig bare komme meg til lege NÅ, men skal ikke til legen igjen før onsdag, så får ikke noe svar før, og idag er det nyttårsaften...æsj..:S Noen som har noen tips, eller noen beroligende ord..? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136399096-ma-mest-sannsynlig/
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #2 Del Skrevet 3. januar 2008 Det viste seg å¨være en SA. Natt til 2. jan mistet jeg, etter å ha gått og ventet på det i et par uker. En fryktelig opplevelse jeg håper jeg slipper å oppleve igjen. Smertene var fryktelige, og jeg unner ingen å gjennomgå det. Er bare glad det varte ei natt, og at jeg fikk gode smertestillende av de på legevakta så jeg faktisk fikk sovet noen timer den natta.. Var på UL igår, siden jeg hadde time da, for å sjekke om det var noe liv og sånn, og da fikk vi se at ALT var ute, og at jeg slipper utskraping. Nå kan jeg og samboeren endelig tenke litt framover, og prøve på nytt når vi føler oss helt klare for det:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136399096-ma-mest-sannsynlig/#findComment-136422169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå