Gå til innhold

skal ha varetelling på jobben om et par uker.. er jo slitsomt å sånn.. men det er vel ikke farlig, større sjangse for abort, er 5 uker på vei..


svansen

Anbefalte innlegg

er trøtt og sliten om dagen, vondt i korsrygg og sånn, litt kvalm, ømme pupper osv.. hvis jeg tar pauser og ikke sliter meg ut helt fullstendig.. er det vel ikke større sjangse for abort? hva syntes dere..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan vel ikke gi noe godt svar på om det er farlig, men jeg skal også på vareopptelling om en uke.. men da er jeg også 12 uker på vei da.

 

Selv så TROR jeg at det ikke skal ha så mye å si, for hvis barnet er frisk så sitter det vel.. Ei venninne som var gravid holdt på med å bære store steiner fra fjæra og opp til hagen (ganske langt) før hun viste at hun var gravid, og det gikk bra (hun var vel 6 uker på vei da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare ta ting helt med ro og ikke jobb fortere enn kroppen forteller deg så skal nok alt gå bra...jeg var ca6uker på vei før jeg i det hele tatt var klar over at jeg var gravid og da hadde jeg jobbet hardt hele tiden,jeg jobber som vekter og har masse tunge løft,lange dager og masse bilkjøring i jobben,men er nå 25uker på vei og alt står bra til....så så lenge du følger ditt eget tempo går det nok fint skal du se... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...