Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var oppe og tissa ca 8:45 og ikke noe urovekkende.. Nå har jeg vært på do og gjort litt mer og da jeg skulle tørke meg var det MASSE blod på papiret og i do! Det var friskt blod med noen sånne koagulerte slintrer... Har ikke hatt noen smerter. er 6+4 idag. Kan jeg ha mistet uten at det har vært noe vondt? Hva i gjør jeg? Med tanke på lege og alt sånn??

Tusen takk for svar, jeg er fortvila nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. jeg ville kontakte legen hvis jeg var deg... det er ikke sikkert d er noe farlig, men d kan jo være en begynnende sa..... mener ikke å skremme deg altså....

det er helt sikkert ikke noe farlig...

lykke til, vet hvordan d er å ha d sånn...

Skrevet

Huffda Piamin! Er jo ikke sikkert det er noe galt da....for det er jo flere som har småblødninger i 1 trimester uten at det er en sa fordet. Men du...ta en tur på legevakta, så får du sikkert en ultralyd for å se at alt er bra!!

Krysser armer og bein for at spira fortsatt er der den skal :)

Lykke til!!

(Sendte deg en personlig melding her om dagen, vet ikke om du har fått den..)

Klemmer

Skrevet

Hei. Jeg fikk en ganske kraftig blødning for noen dager siden og litt magesmerter. Skal til legen i dag for å undersøke om alt står bra til. Er 11+4 i dag. Hadde det sånn i forrige svangerskap også, men før jeg visste at jeg var gravid, da gikk det bra. Håper det gjør det nå også, er kjempenervøs. Tror det uansett er best å kontakte lege, så man er sikker, det er grusomt og gå å lure.

Håper det går bra!

Skrevet

uff uansett ett sjokk når man blær..håper alt er bra med deg...har du vørt hos legen ?

Jeg blødde i 4 dager men har ikke vært hos legen er en vanskelig tid i julen...

Håper ihvertfall du har det bra ;)

God klem

Skrevet

Takk skal dere ha! Jeg ringte legevakta og fikk beskjed om at de gjør ikke noe så tidlig. Kan være begynnelsen på en abort og det kan være ikke noe. Skal holde meg helt i ro så nå ligger jeg i senga... Har seff lest om blødninger over alt på internett og skremt meg sjøl, men jeg vil jo vite alt... Det er vel bare å vente....

Lindus: jeg har ikke vært logget på på noen dager, fikk meldinga di når jeg logga meg inn her idag etter blødningen.. Og da var det litt andre ting som sto i hue på meg... Kommer sterkere tilbake!

Skrevet

uff så kjipt.. jeg fikk beskjed på legevakten at de heller ikke kunne hjelpe meg med noe måtte da på kk for ul...

så jeg har ikke vært hos lege er vettskremt men er no innstillt på at det er gått gale.. jeg blødde i 4 dager men no er det stoppet.

Kan jo håpe at det bare var noe annet som forårsaket det...

Blør du enno ?

Håper ihvertfall du har det bra og at det går fint...

Stor god klem fra

Skrevet

Du skriver at du var på do for å gjøre litt mer, vil det si at du feks bommelibommet? For da kan man blø. Iallefall har jeg fått hørt det. Det har skjedd meg flere ganger, og det har gått bra.Trykket eller noe sånt som gjør at man kan få en blødning. Det kan komme en del, også gir det seg. Men det kan jo også være annet. Hvil deg, ta det med ro og tenk gode tanker!

Lykke til!

Skrevet

Jepp, bommelibommet :) Okei, det har jeg aldri hørt om... Snakket med jordmor også nå og hun sa at jeg ikke kan gjøre noe fra eller til.. Men jeg ligger her og tar det med ro... Avlyst planer for i kveld og skal bare ta det helt med ro...

Skrevet

Hei. Nå har jeg vært hos legen. Han tok blodtrykk og puls, som var helt fint. Så tok han underlivsundersøkelse, det så fint ut og livmoren så ut til at jeg var ca 12 uker på vei. Han prøvde å høre på fosterlyden, men sa at det er så tidlig at det er vanskelig å høre + at han hadde dårlig utstyr. Så har ikke helt fått bekreftet at det går bra, men han sa at det mest sannsynlig er i orden. Ble i hvert fall mye roligere etter å ha blitt undersøkt. Tenkte å kontakte jordmor når det blir hverdager igjen, kanskje hun har bedre utstyr og klarer å høre noe.

Skrevet

Hei:)

Dette er min 3dje graviditet..og hver gang jeg er gravid og er kommet noen uker på vei.og når jeg er på do å bæsjer,hehe...så kommer det blod ut..det er på grunn av at slimhinnene blir tynnere når du er gravid.

Også hvis jeg snyter meg i nesen,så kommer det blod ut.

I går ble jeg lettere skremt da jeg pluttselig fikk masse blod på papiret,men det var fra toern heldigvis:)hehehe

Skrevet

Jeg blødde mer en mensen med min nr 3. Jeg var på UL en gang i uken forde jeg blødde ustanselig.

Men det gikk helt fint, etter uke 12 sluttet det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...