Gå til innhold

NÅ drar jeg til legen å den BØR være positiv der og!!!!

Anbefalte innlegg

Om ikke skjønner jeg ingenting, ringte å lurte på om de tok vanlige prøver i dag, nei de gjorde de ikke,kunne kjøpe en test på apoteket, ja sa jeg men det hjelper ikke når hjemme testene blir positive og deres blir negative!!!!!

Okay så skulle jeg få komme med en test=) hihi.... så nå drar jeg=)

Fortsetter under...

Halloen...

Den var negativ... en stund=)

Hun tok en til bare for å være sikker, å jaggu meg... der kom frem et svaaakt kryss, så de annsåg den for å være positiv, en svak positiv verftall.

Så da er det ny prøve igjen på onsdag, samtidig som de ville ta blodprøve så snart de opnet opp igjen...=)

Men jeg kan vel snart begynne å glede meg, IKM i morgen og etter det vil det vel slå inn noe håper jeg=)

Annonse

Ja jeg har ca 10 positive hjemme så jeg er vel gravid=)

Må bare få tid til å la det synke inn i det treige hodet mitt!!

Godt nytt år til deg og=)

Så bra at de tok 2 tester da! Merkelig at de til legen skal være så sensitive.... Du har jo nok av positive hjemmetester;) Kanskje kroppen din bare er litt sen med å produsere mye hcg?

Vel, kos deg i kveld og GODT NYTTÅR med spire i magen:)

Tror legetestene er så sensitive fordi de ikke slår ut på hcg før 50. Hjemme-testene slår ut på hcg fra 25, men da kan man dessverre være kjemisk gravid...

Lykke til!

Vil bare si at testene de bruker hos legen er av samme kvalitet som de billigtestene du kan kjøpe så jeg tror at hvis du har fått positivt på CB test så skal du være ganske sikker på at du er gravid=)))))

Lykke til..........

Annonse

Takker Krin=)

Ja jeg bør snart la det synke inn nå og bare kose meg med dette=)

I dag var test dag og, og det klare fine krysset lyste mot meg ganske kjapt etter at jeg hadde tisset på=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...