Gjest Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 I dag testa eg meg igjen, fordi eg e ein uke forsinka nå. Men og denne CB digital testen viste ikke gravid. Skjønne seriøst ingenting nå, sitte som et sp.måltegn i tryne. Lå våken i nesten heile natt med kvalme og stikkene bryster. Sko ønska eg kunne hatt någe å forholdt meg te, sje gå her å venta på et eller aent. Ska eg kanskje prøva vanlig CB i stedet og se om det komme ein svak strek opp? Har någen vert borti dette før, eg e så fortvila nå! Hjelp!
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Kanskje eg tok testen feil? E det sånn at me ska ta pinnen ein plass før me tisse på den? Leste det ein plass, ska me sje bare tissa på pinnen, eller holda pinnen neri urinen i 20 sek, ta på lokket og så lesa av resultatet? har eg gjort feil?
irdilenji-jente-og-gutt Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Jeg vet ikke så mye om de digitale testene, men jeg testa negativt i uke 5 og positivt i uke 6! Da hadde jeg vært sinna som en tyrk i et par uker..Det var med quick respons da, de er visst litt trege.
snæparguri Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 jeg også tok en test 4 dager etter tr skulle komme . den testen var negativ. tok en test 4 dager senere fogvarså kvalm og hissig atd kunne ikke være noe annet. den var positiv. men når d er så tidlig er d veldig viktig at du tester morgenurinen.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Jeg pleier å bruke et glass/kopp å tisse i. Da slipper jeg å holde pinnen under strålen. Det er bare å følge bruksanvisningen. Vanlig CB viser nok ikke mer en digital. Jeg fikk en svaaak strek på vanlig CB, og tok derfor en digital for å slippe å tolke. Du får prøve igjen om noen dager, er ikke så mye annet å få gjort. Krysser fingrene for deg.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 Men...?.. Unskyld om jeg har misforstått nå...men trodde du var sikker på at du var gravid jeg... at du hadde testa positivt... Viser til disse innleggene: "E opprinnelig fra stavanger, men flytta te randaberg, så ja...*vinke me armene* Min termin e for tiden 12 sept. tror eg " "Samme her, er bare 5 uker på vei men her blåser magen seg skikkelig ut, ser ud som jeg er mer enn 5 uker på vei:D Men men, alltid gøy me litt mage, så lenge det ikke er fedme:) Metalpunkin " ? Men du er bare en uke over tiden... og ikke testa positivt?...Da var du vel ikke i uke 5 en god stund før nyttår?.. "forvirra"..... Uansett..lykke til....
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Hvordan gikk det med deg Metalpunkin? Er du gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå