Gå til innhold

To negative tester, HÆ?


Gjest

Anbefalte innlegg

I dag testa eg meg igjen, fordi eg e ein uke forsinka nå. Men og denne CB digital testen viste ikke gravid. Skjønne seriøst ingenting nå, sitte som et sp.måltegn i tryne. Lå våken i nesten heile natt med kvalme og stikkene bryster. Sko ønska eg kunne hatt någe å forholdt meg te, sje gå her å venta på et eller aent. Ska eg kanskje prøva vanlig CB i stedet og se om det komme ein svak strek opp? Har någen vert borti dette før, eg e så fortvila nå! Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje eg tok testen feil? E det sånn at me ska ta pinnen ein plass før me tisse på den? Leste det ein plass, ska me sje bare tissa på pinnen, eller holda pinnen neri urinen i 20 sek, ta på lokket og så lesa av resultatet? har eg gjort feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke så mye om de digitale testene, men jeg testa negativt i uke 5 og positivt i uke 6! Da hadde jeg vært sinna som en tyrk i et par uker..Det var med quick respons da, de er visst litt trege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også tok en test 4 dager etter tr skulle komme . den testen var negativ. tok en test 4 dager senere fogvarså kvalm og hissig atd kunne ikke være noe annet. den var positiv. men når d er så tidlig er d veldig viktig at du tester morgenurinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bruke et glass/kopp å tisse i. Da slipper jeg å holde pinnen under strålen. Det er bare å følge bruksanvisningen.

 

Vanlig CB viser nok ikke mer en digital. Jeg fikk en svaaak strek på vanlig CB, og tok derfor en digital for å slippe å tolke. Du får prøve igjen om noen dager, er ikke så mye annet å få gjort. Krysser fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men...?.. Unskyld om jeg har misforstått nå...men trodde du var sikker på at du var gravid jeg... at du hadde testa positivt...

 

Viser til disse innleggene:

 

"E opprinnelig fra stavanger, men flytta te randaberg, så ja...*vinke me armene*:) Min termin e for tiden 12 sept. tror eg :D "

 

"Samme her, er bare 5 uker på vei men her blåser magen seg skikkelig ut, ser ud som jeg er mer enn 5 uker på vei:D Men men, alltid gøy me litt mage, så lenge det ikke er fedme:)

Metalpunkin "

 

? Men du er bare en uke over tiden... og ikke testa positivt?...Da var du vel ikke i uke 5 en god stund før nyttår?.. "forvirra".....

 

Uansett..lykke til....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...