Gå til innhold

April: Godt nytt år!!

Anbefalte innlegg

Ønsker alle i aprilklubben godt nytt år!!

Selv skal vi feire dagen med min manns bror og hans familie, her hos oss. Pinnekjøtt og dronning maud pudding. Skal bli kjekt det, om enn en smule høylytt... :s

Så nå skal jeg straks begynne å skrelle grønnsaker...

Håper dere får en fin feiring i kveld!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136398493-april-godt-nytt-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nyttår!

Vi skulle egentlig feire sammen med gode venner i dag - ville vært 15 stk. til sammen med vokne og barn - men så ble mannen min syk, så vi er hjemme i kveld :-(

Vennene våre sitter vel og koser seg med pinnekjøtt nå, mens her ble det spaghetti med kjøttdeig og Dolmiosaus etter Sondres ønske... Sukk!

Det smeller godt rundt huset med fyrverkeri , og minstemann på 11 mnd. har allrede blitt vekket 5 ganger. Sondre er oppe fremdeles siden vi hadde sen og lang "siesta" i dag. Han spiser kvelds og ser Pippi på dvd.

Sondre er litt redd fyrvekeri, men nå har han stått lenge og sett ut vinduet - og sier med usikker stemme "Fyrverkeri ikke fali!", så det kan nok bli en travel kveld for meg...

Jeg får tross alt være sammen med mine kjæreste på nyttårsaften - og det er det viktigste :-) Dessuten er det nydelig vær og vi har fantastisk utsikt til fyrverkeriet fra stuen. Kanskje jeg skal sprette Champagne'n kl. 00.00 likevel ;-)

Håper 2008 blir et fint år for dere alle!

Snuppa holdt ut til kl 23 -selv om hun ikke sov på dagen i det hele tatt.. Det har hun ikke gjort siden Knerten ble født... Knerten selv sovna kl 19 og sov hele natta til kl 07 i dag.. Godt soverhjerte på den karen!! Han sover gjennom de værste bråkebyer...

Snuppa brydde seg ikke så veldig om fyrverkeriene i år. Sikkert fordi kusinene var litt redde, og ikke ville se så mye på rakettene.. I fjor var hun helt i ekstase. De tre besøkende ungene holdt ut hele natta.. -Var våken helt til de reiste 00.30!! MEn de hadde sovet litt på dagen, men tror det bare var snakk om 30 min... Hjelp!! Ungene fikk se elias og gråtass på finstuen, og følte seg SÅ store og stolte,,hehe.. Og så fikk de så masse godteri de bare orka..hehe.. Det har vært en "regel" hjemme i alle år. At nyttårsaften kan de spise akkurat så masse de vil (ungene).

Middagen og desserten ble meeget bra! Og det er jo litt kjekt, siden det er en vesentlig del av feiringen... :) Det ble en fin dag/kveld/natt og markeing av årskiftet.

Håper det blir et flott år for alle aprilforeldre og barn!! :)

Godt nytt år ja

Var stille og rolig kveld her i går. ei vennine på besøk, god mat, prat og film.. akkurat sånn jeg ville ha det i år!

Didrik hadde ikke sovet på dagen så han var trøtt når klokka var åtte. Men han våknet igjen nærmere kl 01 da, når alle rakettene hadde roet seg. var innom rommet hans flere ganger mens det hele stod på, da sov han så hardt. Var kjedelig at han våknet så sent når han først våknet da men..

Godt Nytt År til alle sammen ja.

Her var det stille og rolig emd venenr fra Sverige som kom på besøk en tur.

Vi spiste fondue og koste oss, ble så mette at vi ikke orket noe dessert. Siri hold tpå hele dagen og hele kvelden frem til kl 23 og da sovnet hun som en stein og sov igjenom de værste smella. Satt oppe til kl 04 og bare pratet sammen alle sammen. Koselig å treffe gode venner igjen, har jo ikke sett de siden vi flyttet fra Sverige i høst.

Stod opp kl 09 i dag tidelig og lagde frokost til alle sammen. Stekt bacon, egg, nybakt brød og masse godt pålegg. Er ganske morgen pigg om dagen ettersom jeg ikke får sove lenger enn til ca 07. Da har jeg vondt i ryggen og overalt etter att lillemann der inne sparker hele natten igjenom.

Så nå er det et nytt år med mange nye muligheter.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...