oscar de la renta Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Heisann. Håper noen her inne kan komme med tips om hvordan man finner opplysninger om sin biologiske far og hans familie, når man ikke kan spørre morsfamilien. Er litt "hysj, hysj" noe man ikke snakker om. Vet navn, fødselsdato, fødeby på min far, navn på hans foreldre og søsken. Nå er dessverre mesteparten av de gått bort, men jeg vil veldig gjerne vite pikenavnet til min farmor, hvem jeg og mine barn er i slekt med osv. Tror ikke de vet om meg. Bør jeg ta kontakt, eller la det ligge...? Har tenkt mye på dette etter at jeg selv fikk barn. Ønsker at de skal vite hvor de kommer fra...Har forsøkt prestekontoret, men hun jeg snakket med der var usikker på om de kunne gi ut opplysninger... Håper noen her inne kan hjelpe : )
Nit@™ Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Du kan søke på nett etter kirkebøker hvis du har noen eldre opplysninger. Det ligger en del på nett, men selvsagt ikke nyere, så det spørs hvor gamle opplysninger du har.. http://www.rhd.uit.no/kirkebok/kirkebok_sok.aspx Opplysningen 1880.no har jo personsøk. Er det snakk om adopsjon har fylkesmannen en adopsjonsmappe.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Ville tatt kontakt med barne-ungdoms-og familieetaten....de kan gi ut opplysninger om du har kopi av legitimasjon med politistempel (altså,de sender saken videre til fylkesmannen da)....var sånn jeg fant pappa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå