Gå til innhold

Flyr snart på veggen!


Tredje-nurk-er-her

Anbefalte innlegg

Jaja, her sitter jeg nok en natt uten å få sove. Klokka er litt over fire og vaskemaskinen går.

Jeg har kramper i bena og føler meg konstant uvæl med kvalme osv.

Er mektig lei nå altså! Nå synes jeg virkelig det er nok!

Hva er det som gjør at det er sånn? Er det de pokkers hormonene? Skulle så gjerne ha sovet, men akk nei. I går sovnet jeg ikke før halv syv på morgenen og det hjelper jo fint lite når jeg må opp med jenta på snart 3 =(

Er så sliten, men får ikke sove alikevel.

Fler som sliter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det går veldig opp og ned. Har sittet oppe et par timer nå. Sovner som regel momentant om kvelden, men våkner på natta og får ikke sove før det har gått noen timer. Føler meg litt sånn rar i kroppen om dagen også. Begynner å bli veldig sliten og lei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare sende deg noen klemmer og si at det snart går over!

Skjønner godt at du er sliten...

 

Så her kommer KLEMMER og VARME tanker, kanskje det hjelper litte bitte grann i hvert fall!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat likt.Sover gjennomsnitt 4 til 5 timer usammenhengende i døgnet.Har fått tak i magnsium tabletter som skal ta krampen eller urolige bein.Var også på helse kost og kjøpte beroligende te.Du kan jo prøve dette.Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for varme tanker og ord!

 

Er egentlig litt deilig å vite at man ikke er alene =)

 

Har fått svangerskapskløe og høye leververdier, men de gjør ikke noe på sykehuset. Synes det er rart da det er farlig....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det så likt så likt. Klør, kvalm og søvnløs. Det føles som om det er bitte små edderkopper som kryper under huden min og jeg får helt hetta. Æsj! Jeg hadde egentlig bestemt meg for at jeg ikke skulle klage når tross alt jeg har noe så flott i vente, men nå er jeg lei altså og må bare få det ut. Gruer meg til fødsel men kan ikke vente til den er overstått. Ja det er faktisk godt at det er flere i samme båt. Ikke lenge til nå da jenter! Tenker hver dag at nå er det en dag nærmere. Herlig tanke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...