rosa og en blå Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 nå har eg beg å lure, husker å ha lest et sted om noen som såg på ungen sin att øynene vart rare av blitzen, og ungen hadde øye kreft.. ja, nå er eg ganske hysterisk.. (men ikke så veldig, eg bare lurer) er litt rart att når hun er alene på bilder eller sammen med 7 andre, så er hun den eneste med røde øyne uansett.. avotil er øynene "gul\grønne\blanke.... ??
rosa og en blå Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. desember 2007 glemte å rette på overskrifta mi, mener MERKELIG.. ikke farlig..
grå :) Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 unger og dyr har veldig ofte røde øyne på bilder. er vel om det dukker opp to forskjellige farger på øynene når øynene står i lik vinkel til kameraet man skal være obs på
rosa og en blå Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 okei.. lik vinkel.. hehe.. må sjekke.. og ja, når du sier det så er det den ene øynene som blir en rar farge og ikke bare rød.. men tok mange bilder i b-hagen (hun skulle slutte) og hun var eneste av alle barna med røde øyne.. hihi.. hun er vel bare ikke så "fotogen" da.. )
trollmamma Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Las ein gong i ei avis om ei jente der dei oppdaga at ho hadde kreft i auga ved at det viste gult i det auga på bilder. Men merk det var gult og ikkje raudt altså
rosa og en blå Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2007 ja sant? hun er avogtil gul på den ene øyet.. men er det normalt att det kan skje? Det er vel det egentlige spm mitt... !! men er ikke gul på øyet så ofte.. såg det i dag og på juleafta.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 gul skal ho IKKE være på øynene. Rød derimot, er helt vanlig..
rosa og en blå Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2007 ja, eg er vel bere litt overengstelig. -plutselig kom den tanken over meg når eg såg hun var gul på øyet. og tenkte over at hun alltid er rød, uansett.. selv om ingen andre er det på samme bildet. såg gjennom sikkert 100 bilder nå.. hun var bare gul på det ene øyet på 2 av bilda. (en merkelig blank gul aktig farge). så det er vel ikke noe å henge seg opp i da.
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. desember 2007 #9 Skrevet 31. desember 2007 Jeg er IKKE en overhysterisk mor, men jeg ville sjekka det.... But its up to you! ) Lykke til
rosa og en blå Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. desember 2007 ja.. kansje eg skal nevne det på 2 års kontrollen. (den er snart) eller før om hun må til legen.. .takk for svar, -så sent på natta
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #11 Skrevet 31. desember 2007 Hvis øynene blir hvite, eller gråaktige kan det tyde på kreft. Det kan bli rare farger i pupillen også, ikke bare rødt. Komemr litt ann på hva slags kamera man har veninnen min har et ganske bra kamera, men bildene hennes blir bare ekle fordi alle får grønn/gule øyne :-S
rosa og en blå Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. desember 2007 okej.. ja. då fikk eg en fin unnskylding til å kaste dette dritt kameraet og kjøpe nytt. ikke gøy med røde øyne selv om eg har på antirøde øyne.
RajaPia Skrevet 31. desember 2007 #14 Skrevet 31. desember 2007 Jenta mi får veldig ofte røde øyne når vi bruker blits , selv når vi bruker anti -red eye-innstilling på blitsen. Spurte hos fotograf hva vi kunne gjøre , men hun sa at noen personer fikk røde øyne på bilder uansett. Husker ikke hvorfor jeg nå da men. Kattene og hundene har omtrent alltid selvlysende øyne på bildene...
Espoir Skrevet 31. desember 2007 #15 Skrevet 31. desember 2007 dET MAN SKAL VÆRE OBS PÅ MHT RØDE ØYNE ER HVIS DET (oj) ene øyet er rødt og det andre ikke. HVvs det er bare ett rødt øye, kan det bety at det er en svulst i det andre som gjør at lyset ikek reflekteres tilbake til kamera fordi svulsten er i veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå