Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Intimt spørsmål til dere her som har født vaginalt: Hvordan har underlivet deres forandret seg....? Lurer på hva jeg kan forvente, kan liksom ikke spørre venner om dette :/ Helt ærlig, hva skjer nedentil etterpå?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Det så ikke pent ut sånn rett etterpå. Var så dum at jeg kikket..... Jeg ble sydd en del og ting er liksom litt vrengt der nede ;-) Det føltes litt "åpent" de første 3-4 mnd etterpå. Men etter ca 6 mnd var det helt som før igjen. Det varierer veldig fra person til person hvor lenge det tar å bli normal igjen, men de aller fleste blir som før igjen.
mamman til nyttårsbarn Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Etter fødsel nr. 1 måtte jeg sy 7 pyntesting, problemet var at hun ikke sydde særlig godt...Det ser ikke ut som før nei.... Fødsel nr 2- sydde ingenting!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Et tips er å ikke se deg selv nedentil før det er gått noen mnd...det er som et stort åpent krater :-/ Jeg ser ikke 100% ut som før, men det er fordi det ene stinget gikk opp slik at det har grodd skjevt. Det ser også ut som at skjeden holder på å ramle ut (selv om jeg er flink å gjøre knipeøvelser)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå