Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Har dette selv og liker det absolutt ikke. Går skjeldent i trange skjørt selvom jeg har fine slanke bein, sliter mange ganger med å finne bukser, og kan ofte få "cameltoe". Liker heller ikke å gå i bikini eller å ligge på stranda, for da buler det jo, og ser jo nesten ut som jeg har pikk. Ble faktisk mobba litt når jeg gikk på grunnskolen, folk erta og sa at det så ut som jeg hadde guttetiss.... så jeg synes det er kjempeflaut. noen som har gode ideer om hvordan man kan "skjule" det, altså "flate" ut musa slik at det ikke synes så godt under bukser/skjørt? Også lurer jeg på om det er noen som vet om det går an å fettsuge det området?
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 http://www.idunnplastikkirurgi.no/index.php?sideID=187 - er iallfall mulig med fettsuging.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 lurer på om man kan få dette dekt jeg?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Du har ingen mulighet til å få dette dekket, dessverre.... Personlig synes jeg det er stilig med bollemus, jeg:) Prøv deg heller fram med kjoler og bikinitruser i andre typer materialer, ikke sånne glinsende trange lycra-materialer, men mer hekle/strikkestoff, bomull...
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 har det selv,å syns det er så stygt.mange bukser jeg ikke bruker pga det.skal ha mageoperasjon først nå,så skal jeg fettsuge venusberget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå