brummemamma- Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Vi har brukt vanlig NAN til nå, men gutten har en del luftplager så vi lurer på å gå over til NAN HA1, er dette noe vi bør spørre om på helsestasjon først? Er det noen grunn til å ikke gjøre det? Noe NAN HA1 ikke inneholder eller at det er mindre bra for han eller noe?
Kanutten83 Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 NAN HA1 er mildere/snillere mot magen, er ikke mindre næringsrik eller noe:o) Så det er bare å prøve:o) Vi begynte med NAN HA1 da vi begynte med erstaning og gikk over til NAN når den pakka var brukt opp:o) Har gutten din luftplager anbefaler jeg at du kjøper ammete eller fennikkelte og har et par ts te i flaska:o) Det funka supert på gutten vår da han sliter med luftplager selv:o)
Matja Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Jeg tror heller ikke det er noe du må snakke med helsestasjonen om. Eneste forskjellen er vel at den er dobbelt så dyr! Så jeg hadde prøvd andre ting først da. Jeg gjorde jo det, og det funka det altså. Pluss at jeg ga sukkervann når hun var helt hysterisk! Jeg har brukt Hipp, og den funket best for meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå