Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Skal på spleisefest på nyttår og vi har fått beskjed om å ta med tilbehøret til Chili con carne. Men jeg er jo helt borte, aldri laga det før og aner ikke hva vi bør ha med... Hva er favorittene deres? Bør være noe som passer til både voksne og barn, selv om det nok er de voksne som spiser mest ;o)
Super-Langbein Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg pleier å ha hjemmelaget guacamole, creme fraiche og evt. nachos-cips. Og noen ganger brød, kanskje nan-brød, tortillalefse for eksempel.Lykke til!
bente69;) Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Vi pleier å ha salat, foccia brød(eller hvordan det skrives) som jeg baker i langpanna med halvsalt på. Så lager jeg noe "klin" der jeg blander soltørka tomater i olje med hvitløk i stavmiksern, dette klinet dypper vi brødet i.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 Haha, utrolig bra med "klin" - det høres jo også utrolig digg ut. Tenkte på foccacia, ikke fordi jeg tror det passer så bra, men fordi jeg liker det så godt, men hørtes ikke ut som om det var helt i gata til de vi skal til (gubben min og broren (som vi skal til) som diskuterte så jeg aner ikke om jeg fikk "riktig" referat - gutta følger jo ikke med på hva de prater om). Leste litt på kvinneguiden.no og der hørtes det ut som om guacamole og rømme var tingen også. Og kanskje noe friskt ala salat/ananas? Må nok handle litt til i morra, ja....
meg & to små vampyrer Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Guacamole er bra. Salsa er bra. En frisk dressing med hvitløk og yoghurt, rømme eller sånn creme fraiche er bra. Noe brød eller tortillas er bra og en salat er bra. Nachos er sikkert bra også.
*ale* Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Jeg lærte av en mexikansk chica å ha sånn ritz kjeks (sånne små salte) oppå. Knuse de og strø på. Kjempedigg!!!! Så toppe med noen dæsjer creme fraishe....
Cat.68 Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 En grønnsallat med ruccola passer da til alt.
blond Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Landbrød, salat av isbergsalat, tomat, agurk, paprika, mais eller ananas og rømme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå