Gå til innhold

Dispenser-cola..mmmm

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått helt dilla på dispenser-cola... Deilig... Vanlig cola kan ikke måle seg...

Sprøtt, må liksom innom mc donalds eller burger king bare for å kjøpe en dispenser cola....*ler* av meg selv...

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei venninne som hadde "dilla" på det samme som deg da hun gikk gravid. Hun måtte også ha dispensercola, men hun skulle også ha den rimen som danner seg på innsiden av fryseboksen, så hun lot døren til fryseboksen stå litt åpen så hun kunne skrape av etter hvert..... hehehe

Jeg har til nå vært heldig og ikke fått noen "diller", så jeg sitter og småler for meg selv når jeg leser her inne. Satser på at de siste 6 ukene forløper uten noen "diller".

• 1 måned senere...
Skrevet

helt enig !!!!!!!!!!!!!!!dispenser cola er det beste i hele verden!!!!!jeg må kjøre i 20 min for å få tak idet....i dag har jeg hatt to turer!!!!

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg måtte ha dispenser cola.. har 5 steder og kjøpe det innen 100meter radius så jeg slipper det å gå på samme sted flere ganger pr dag:D

• 4 uker senere...
Skrevet

Det er ingenting som kan måle seg med dispenser-cola! Har generelt dilla på det! Gravid eller ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...